kolibrilina 2007.07.25. 21:13

Don't look back

Jó újra itthon lenni. Végül megnéztem a forma 1-et, vagyis a végét. És Kimi nyert. Sajnos legutóbbin meghibásodott az autója.:S Viszont Alonso gyönyörűt versenyzett. Érdekes futam volt. Az eső kicsit bekavart... Ha Kimi nem esik ki, Massa nyerhetett volna. Nem mintha szeretném őt.:P Na mind1, nagyon élveztem.:D Július 15.én megszületett az első unokatesóm, Mohl Anna.:D 2 héttel korábban érkezett. Sőt. Aug.3.-ára volt kiírva Tóni. Tegnap jöttünk haza Aradról és Kálmán az állomáson várt. Elvitt megnézni babácskát.:D Gyönyörű! Olyan igazi kislány arcocskája van. Kis tündér.:) Annyira megható volt ahogy Kálmán fogta és beszélt hozzá nagy komolyan.:) Sose hittem volna, hogy ezt is megérem.:D Bár eleve azon csodálkoztunk amikor megtudtuk, hogy megkérte Tóni kezét, hisz mindig is csajozós agglegény volt. Hát, 38 éves korára benőtt a feje lágya. És mostmár van egy gyönyörű pici lánya. Tóni is nagyon édes vele. Amúgy nagyon nyugodt baba. Alszik, szopik, néz egy kicsit a fejéből aztán megint alszik.:D Nem sírós. :) Arad egyébként jó volt. Igazából lényeges dolgot nem csináltunk. Kártyáztunk, aludtunk meg tv-ztünk. Olvasgattam is jó dolgokat, de főleg írtam. Szokás szerint.:D Rendet kellett raknom ma a szobámban, elképesztő káosz volt.:D Kiíratok "néhány" filmet Gyurival.
A szívem érted rapes (most is volt a tv-ben, de 2 évvel ezelött is láttam, imádom)
Sztár születik
Oltári nő
Sztárom a párom
10 dolog amit utálok benned
Csokoládé
Dirty dancing 1,2
Liliomfi
Büszkeség és balítélet

Mostanság rákattantam A hercegnő és a koldus számaira. Jó, tudom, hogy ez egy Barbie mese, de akkor is. Valahol még mindig csak egy kislány vagyok aki imádja a hercegnőket és a meséket. És ez annyira jó. :) Szép. Letöltöttem ma angolul. Meg még olyan számokat amiket ezer éve tervezek csak nem volt időm, kedvem vagy csak nem jutottak eszembe. És rájöttem, hogy az mp3mam wma-t is lejátszik. Nem nagy újdonság, voltak is rajta olyan számok csak én nem tudtam róla és azt hittem nem.:D Jellemző.:P Néhány kedves oszt. társam meg kiidegelt az utóbbi időben. Nevezetesen Niki, Kármen és Hanna. Hisztiztek, hogy Virág nem tette föl oszt honlapra a képeket én meg a tk listát és nem szerkesztettük utóbbi időben az oldalt.Könyörgöm, nyár van. Leoltottam őket rendesen, de úgy tűnik nem fogták föl, hogy mi is nyaralhatunk és nem az lesz fő elfoglaltságunk, hogy elvárásaiknak megfelelően szerkesszük az oszt. honlapot. Feltettem a tk listát, semmi köszönöm, semmi. És ez a baj, hogy izélnek, hogy ha mi elvállaltuk (mellesleg nem elvállaltuk, csak kitaláltuk, hogy csinálunk) akkor csináljuk is. Azt hiszik, kötelességünk. De ha felteszünk valami fontosat ami nekik is hasznos, meg gépeljük a szarságokat és pakolgatjuk a képeket, hogy örüljenek, basznak rá megköszönni. Minek is kéne... Mintha természetes lenne, hogy szabad időnkben nekik teszünk kedvükre. Csak azért csinálom, mert szeretem az osztályomat, de ilyenkor nagyon ki tudnak akasztani. Főleg az ilyen kis picsák. Hadd töltsük már a szünetünket úgy ahogy akarjuk! Áhh. nem is gondolok rájuk többet.:P Várom a sulit. Hiányzanak a barátaim. Most ugye mindenki szét van széledve.:S Jó ha emailt tudunk írni 1másnak. Na mind1. Ráadásul én nem leszek ott első héten. :P Mehetek zarándokolni Olaszországba nagyanyámmal. Meg csomó ájtatos akárkivel. Király lesz. Naggyon ne vágyom rá, de hát, ez is az én hibám, hisz eredetileg akartam menni és rábólintottam... Most imádkozhatok vagy 10 napig reggel délbe este és mehetek templomosdizni.:P Hiszek Istenben, néhanapján még a templom is oké, de most elmenni pápát hallgatni és teljes Isten imádatba fordulni, hát nem sok kedvem van. Viri meg elment most táborba. 1 hét megint amíg nem tudunk talizni. Ez van. Máté süni táborban van. Annó én is jártam. Vagyis 2x voltam. Jó volt nagyon.:) Mindig szivesen gondolok rá. Csakhát, Mátéval és Petivel el nem mentem volna. Tavaly meg musical stúdiós táborban voltam. Idén semmi ilyesmihez nem volt kedvem. Elég nekem Olaszország. Csak az vígasztal, hogy gyönyörű tájakat láthatok majd. Lesz időm írni is. Míg eukarisztiáznak meg igeliturgiáznak meg fene se tudja miznek. Csak figyelnem kell majd hátha szól hozzám az ige. Miért nem gondoltam bele mit vállalok? Csak annyira vonzz a hely, hogy hirtelen csak arra gondoltam, hogy láthatom a kis kocka köves utcácskákat... Meg a pápát.:P Éljen éljen. Szörnyű alak vagyok. Ahelyett, hogy értékelném a dolgokat amik velem történnek, soha semmi nem jó. Megyek is, csak írni akartam kicsit. Már egész hiányzott a gépelés.:P

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr28125404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása