kolibrilina 2009.05.08. 23:42

The end

of our story.:P Nem tudom, miért angolul, de mindegy. Azt hiszem gyúrok arra, hogy kinn használnom kell majd a nyelvem. Angolul.

Szakítottunk. Mondhatom, hogy én kezdeményeztem, de az egész nem olyan volt. Hihetetlen megkönnyebbülés volt. De ő is érezte, hogy ez nem működik. Így az egész barátias volt, és biztos vagyok benne, hogy teljesen jól megleszünk a továbbiakban is, csak vissza avanzsálunk szimpla padtársakká és barátokká. Mert oda azért eljutottunk, hogy barátok vagyunk. Előtte nem lehettünk, mert kimondatlan egyéb vágyaink voltak.:P És gyilkoltuk egymást. De ez most jó, és örülök, nyugodt szívvel megyek el. Nehéz volt, és nem hittem, hogy képes leszek megtenni, nagyon kevés hiányzott, hogy meggondoljam magam. Ő meg aztán csak vigyorgott... Esélyt adott, hogy gorombán kirúgjam, de töketlen vagyok és nem tettem. (mondja ő.) Szóval jól sült el. Egyikőnkben sincs rossz érzés a másik felé, vagy ilyesmi. És igazából örülök, hogy összejöttünk, örülök, hogy boldog voltam kicsit, és ő is, jó volt, aztán kevésbé, de ez is csak tapasztalat. És boldog vagyok, mert jó hangulatú szakítás volt, beígértem neki (is) egy darabot a siratófalból, de ma nagymamám eltört, nem nyúlhatok hozzá.:P Pedig terveztem, hogyan bontom el.:P Mindegy, majd fogok néhány követ és azt mondom abból van.:D És még azért is boldog vagyok, mert minden rendeződött. De rengeteg dolgom van, ennyi volt ide.:)

 

És amúgy Gergő:

Taiy- Gerrison- Igaz árja üzenete:
*Szia
You need to see the signs,and you need to stop wasting time,and selling the same damn story,story that you heard before üzenete:
*szija
Taiy- Gerrison- Igaz árja üzenete:
*Figyu
You need to see the signs,and you need to stop wasting time,and selling the same damn story,story that you heard before üzenete:
*mondd
Taiy- Gerrison- Igaz árja üzenete:
*Nagyon vigyaz magadra
*Izraelben
You need to see the signs,and you need to stop wasting time,and selling the same damn story,story that you heard before üzenete:
*aggódsz miattam?:D
*de édes vagy:D
Taiy- Gerrison- Igaz árja üzenete:
*Mert nagyon nem szeretnem kopasz barataimal lerohani a kis metelteket
You need to see the signs,and you need to stop wasting time,and selling the same damn story,story that you heard before üzenete:
*:Dne is. ne aggódj, szép lány és rossz pénz nem vész el. nem hagynálak itt egyedül ebben a csúnya világban gonosz lányokkal
Taiy- Gerrison- Igaz árja üzenete:
*De te szep is vagy meg rosz is. Ugyhogy tuti nem lesz baj
You need to see the signs,and you need to stop wasting time,and selling the same damn story,story that you heard before üzenete:
*:Djaja
Taiy- Gerrison- Igaz árja üzenete:
*De tenyleg vigyaz, mert mivel ilyen aranyosan befurakodtal ujra az eletembe
You need to see the signs,and you need to stop wasting time,and selling the same damn story,story that you heard before üzenete:
*één? te az enyémbePP:D
Taiy- Gerrison- Igaz árja üzenete:
*Natehat, mivel befurakodtal es megint az eletem resze vagy, nem tudom mi lene velem nelkuled

Hehe. Aranyos.:) De ismerem, és tudom, hogy ezt el kell osztani kettővel.:D Csak játsza itt az agyát. Bár Viki mesélte, hogy áradozott, hogy milyen jó, hogy jóban vagyunk végre, de ettől függetlenül nem dőlök be a hülyeségeinek. (mint: megnyalhatom a nyelved? és van, akinél ez bejön.:D)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr821110856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pitypangbabszi 2009.05.14. 14:46:50

Szijja,csak beleolvastam kicsit a blogodba és nagyon jófej csajnak tűnsz:) És sok sikert Izraelben:)

Rudolf 2009.06.02. 15:42:14

Kolibrlina! Egy szörtüszö vezetett hozzád, de még nem derítettem ki, hogy ebben melyikünknek jutott a (haj)hagyma és melyikünknek a gyökér szerepe. Az történt, hogy –valamilyen ide nem vágó okból– interneten próbáltam kideríteni, mi is ez a talányos nevü bigyó, és eljutottam a blogod Biosz címü szösszenetéhez, mely –mi tagadás– érthetöbb magyaráztot adott róla, mint a legtöbb szakmai internetes infó. De ha másból nem, hát an andalító pinkböll eléggé világos -párdon: rózsaszín– volt számomra, hogy a tied nem kifejezetten szakmai site. Elkezdtem nézegetni, és érdekes, rokonszenves, meg néha fura dolgokat találtam. Persze azt, hogy "fura", helyesbítenem kell, alapvetöen nevezett bitypangbanszi (sic) bejegyzésével értek egyet, miszerint Kolibrilina nagyon jófej csjnak tünik. De én már öreglegény vagyok, és bár tudom, hogy a blog eleve egy exhibicionista müfaj, azért fura “de egyáltalában nem kellemetlen érzés volt pl. egy vadidegen nö szakítási dilemkmáíról olvasni anélkül, hogy valamiféle levéltitkot vagy privacity-protokollt meg kellett volna hozzá sértenem. Még csak regisztrálnom se kellett hozzá. Azóta ezt megtettem, a kedvedért (az élmény kedv´ért) életemben elöször bejelentkeztem egy ilyen blog-izébe. Nem szemrehányásképp mondom, hanem hogy megosszam veled a veled és blogodhoz füzödö benyomásaimat, melyek –és ebben nagyon egyetértünk pitypangbabszival– nagyon jók. Fantasztikus, sokszínü és bizonyára igen ambiciózus csaj vagy. Annak meg külön örülök, hogy szakítottál azzal az unalmas fráterrel, nem ilyesmire van neked szükséged. Ami pedig azon aggodalmadat illeti, hogy netántán nem vagy elég nöies, egyet se vigyázz. Van aki a lányos göróg fiúkat szereti, van aki a fiús török lányokat. Azt döntsd el, hogy te mit szeretsz. A több majd eldöl magától is.
Üdvöpzöllek és gratulálok!

kolibrilina 2009.06.09. 16:04:39

Rudolf!
Előszöris, nagyon megtisztelő, hogy rózsaszín irományaim okán regisztráltál.:) Örültem a kommentednek, de ki nem örül, mikor dicsérik? Ilyenkor egy kicsit értelmet látok az ide való írásban, úgyhogy köszönöm.:)
Mindamellett, nem vagyok benne biztos, hogy megérdemlem az ilyen dicséreteket, de persze jól esik.:)
Szóval, még egyszer köszönöm.:)
süti beállítások módosítása