kolibrilina 2008.01.09. 17:48

Húha

Nagyon ritkán írok. És ez elég szar. Naplót legalább rendszeresen írok. Majd abból fogok egy irományt némi kihagyással begépelni, de az nem most lesz. Nincs is túl sok időm, mert igeliturgia lesz.

Éhes vagyok. Kell süti, bár most nehezen tudok enni, mert befestettem feketére a körmeim és elbasztam mert angolra mentem és ezért matattam, szóval helyre kellett hozni, és még szárad. Nem tudom hogy jött a fekete. Sőt, az egyszínű sem, hisz én a pöttyeimről, csíkjaimról meg virágjaimról vagyok híres. Nagyon szinesek szoktak lenni a körmeim. Átmentem sablonba. És ezt nem akarom. De most akkor is így érzem jól magam. És nekem tetszik. Anyámnak persze nem, de mindegy. Még a szelíd kis pink, zöld, kék, piros körmeim se szoktak tetszeni neki, hát ez van. Na jó, nem süllyedek oda, hogy a körmeimről posztolok.

Eseményről kéne írni... Csak az nincs. Írtunk és írunk dogákat. Az eddigiek annak ellenére, hogy nem sokat tanultam, azt hiszem jók lettek. Holnap föci... Ajjajjj. Na mindegy. Metrón tanulok.

Fáradt vagyok. Gábort sikerült rávennem, hogy aludjon, és mostmár rendesen alszik (eddig északázott... aztán persze koffein bomba), én meg keveset alszom és hulla vagyok. Ma fél 8kor keltem (nincs első óra szerdán), úgyhogy reggel még kipihent voltam, mostanra elhasználódtam. Pedig 7 és fél óra alvás az elég kéne legyen. Azt hiszem.

Nem fogok tudni megint semmi érdekeset- értelmeset írni, távozom. -.-

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr38291145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása