kolibrilina 2008.10.22. 12:07

Könyvajánló

Befejeztem a könyvet amit olvastam, és annyira nagyon jó volt, hogy muszáj vagyok ajánlani.

Jolsvai András: Az ember játszik

"Gondolom, a könyv hátoldalán nem ártana filozófikus magasságokba emelkednünk: az jót tesz minden írásnak. És mondani olyanokat, hogy játszani annyi, mint élni. Meg hogy játszani annyi, mint örökre fiatalnak maradni. Meg játszani annyi, mint tudomásul venni győzelmet, vereséget, megtanulni a szabályokat, tiszteletben tartani az értékeket. Meg hogy játszani annyi, mint a toleranciát gyakorolni. Játszani annyi, mint játszani."

Begépeltem belőle egy részletet, de mivel érdekes szövegszerkesztők vannak a gépemen, a dolog bonyolult. Nem megyek bele. Semmi nem úgy működik, ahogy kéne.:P Szóval ezt majd berakom, ha hazajöttem, viszont most majd könyvtárba megyek és nincs időm helyrehozni... Lényeg a lényeg, hogy nagyon jó hangulatú könyv. A szerző visszakalauzol a gyerekkorába, a 60-as évekbe, és színes leírásokat kapunk az akkori fiúk életéről. Csak ajánláni tudom, könnyed olvasmány.:) (Legalább valami olyan, amiben nem hal meg a főszereplő a végén. Aki maga az író lenne, jelen esetben.)

Én most búcsúzom. Jobb a kedvem, mint tegnap, de ez persze csak időszakos, mindegy. Bár lehet, segíteni fog a levegőváltozás. Remélem. Még pakolok. Anyám kiakadt, hogy a nagy bőröndömmel megyek. Hát, 10 nap az 10 nap. Meg azon is düjöngött, hogy 1 órája még nyugodtan ücsörögtem pizsamában. Nem tudom miért kell mindig így ráparázzon indulás előtt... Simán készen leszünk. Ja és azt sem, hogy ha fél 4kor indul a vonat, mi miért indulunk el 2kor... Hehe. Jó, hogy fél óra alatt Keletiben vagyunk. Bár állítólag tegnap 1 óra alatt ért ki... Kíváncsi vagyok, hogy csinálta. Mondjuk neki minden több annál, amennyi. Szóval bejön reggel, hogy 7 óra, keljek, közbn 40 van... A jó reggelek... Rájöttem, hogy tudnék vidám dolgokról is írni, persze nem most. Csak mire újra ide kerülök, valószínűsíthetően nem lesz kedvem.:P És a legvidámabb dolgokat tudom negatív kicsengésűvé tenni. Semmi probléma... Velem. Merül lap topom. Be kéne dugni. Megyek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr64726252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása