Egyrészt jelentkezem, hogy élek, másrészt fontos közlendő, hogy a mtek írásbelin biztosan nem buktam meg. Köszönöm mindenkinek aki szorított értem.:D És a nővéremnek aki adta a szerencsfülbevalót, és Zsuzsinak aki annyit szarakodott velem, és persze magamnak, mert oly hihetetlen okos vagyok és mindent nagyon gyorsan felfogtam.:D (És az említettek közül kizárólag én olvasom.:D Meg mondjuk Patti, remélem szorított, már ha eszébe jutott. Bár, ő nem is tudta, hogy ma írom, mert mikor utoljára beszéltünk még én sem.)

Hogy egyébként milyenek a jegyeim, arról most nem tennék említést, és azt hiszem a későbbiekben sem.:P Ezt az évet szépen elfelejtjük. 

Olyan a hangom, mint egy 40es, láncdohányos alkoholistának. A szervezetem kiakad a nagy időjárás változásokon. Olaszországban 40 fok körül feküdtem a déli napsütésben naptej mentes, sótól csillogó bőrrel, aztán egyszercsak itt találtam magam tomboló viharok között.:P Azt hiszem ennyi az oka a hangszalagjaim lázadásának.

Pénteken magyar vizsga, most épp semmivel nem foglalkoztam, szerintem majd Vad angyal után tanulok.:P És van 2 napom itthon. 

Balhé van folyamatban öcsémmel, ebből lesz nagyobb is, és aztán jön majd ha apám megtudja, hogy nővérem lelépett Dániába, hogy 1 év múlva Afrikában lehessen... Na, majd mindent fejtegetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr121174813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása