kolibrilina 2009.06.25. 20:02

Summertime

Tegnap buliztunk... Pattival és az immáron pasijává lett sráccal és annak furcsa barátaival. Akik egyébként annak ellenére, hogyha utcán botlok beléjük simán elkezdek anyázni magamban, hogy ezek hogy garázdálkodhatnak szabadon, nagyon szimpik voltak. A dolog, mint minden amikor együtt vagyunk Pattival totálisan katasztrofálisan indult, szakadó eső, szarrá ázás, vágta ide meg oda, buszról rossz helyen leszállás... Volt minden. Hangulatos kis írást kerekíthetnék a storyból, de nincs kedvem. Jó buli volt, pia, jó kedv, tánc, twister (bár én csak pörgettem, az is épp elég megterhelő volt), ruhástul medencézés több ízben, aztán éjjel már Pattival fehérneműben lopakodtunk be... Majd ki, felöltöztünk, bementünk kajáért, kiültünk a fűbe és két másodperccel később ismét a vízben voltunk. Nem tudtam, hogy ilyen gyorsan tudok vetkőzni.:P Minden volt ezen a bulin. Majdnem. Az egyik csúcspont az üvegezés volt, amit ilyen szabályok szerint sosem műveltem. Vagyis sosem smároltam (erre ez a szó) csak úgy...:P A buli során megszegtem több szabályomat is, ami miatt el kellett számolnom magammal... Kiengedtem a rossz lányt akit egyébként igen mélyen bezárva tartok, mint arról nem túl rég volt szó. Csak azt nem tudom, vajon tényleg vissza tudom e zárni. Elég komoly keretek közé szorítottam magam, és azt hiszem az embernek a saját szabályait a legrosszabb átlépnie. Mert ha már azt is... Mindegy. Nem bánom a bulit, és nincs kedvem ragozni. Egy nagy pillanat volt, mikor ültem 1 székben és bambultam ki a fejemből, emos, animés, de valamikor mindenképp emos srác odajön, rámnéz, és: na, ne emózz! Olyat röhögtem. 

Más nincs. 

Szólj hozzá!

Címkék: buli

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr231208487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása