kolibrilina 2007.04.12. 20:40

Most nincs cím

Rég nem írtam, nem azért, mert nem történt semmi csak valahogy sosincs időm. Ez azért érdekes. Általában semmire nincs időm, pedig nem mondanám, hogy olyan sokat tanulok. Ma ECDL vizsga volt. Nem tudom, miért kellett ijesztgetni, borzasztóan egyszerű volt. Latinból feleltem. A tanár képes volt óra utolsó 5 percében kihívni. Nem tudtam semmit, nem volt energiám készülni. Fizika TZ-re készültem. Rengeteget... Remélem jó lett. A felelésre nem tudom, hogy kaptam e jegyet. Mind1, majd felelek kedden, mert hétfőn tz lesz. Annyira utálom a sulit. Mármint a tanulást. Hétvégén fizika meg kémia tankönyvet fogok olvasni. De csak miután kiolvastam Mozart életrajzát. Érdekel nagyon. Még akkor kezdtem érdeklődni Mozart élete iránt mikor elolvastam az életéből készült musical szövegkönyvét. Aztán énekből tanultunk róla meg én is olvasgattam neten dolgokat, de most találtam itthon egy könyvet róla. És jó nagyon. Nem tudok most írni, mert öcsémnek kell segítsek a rajzában, meg 8 óra elmúlt lassan le kéne lépjek, de nem akarok még. Írni akarok. De azt hiszem, hogy ez ma nem fog összejönni. Msnen is folyton írnak meg öcsém beszél... Áhh. Másik öcsém meg csinált hagymás rántottát. Brr. Utálom. Nem a rántottát vagy a hagymát, külön nincs bajom velük, de egybe... Na jó, feladom, Így nem lehet írni. Nem tudom, miért mondtam az öcsémnek, hogy rajzoljon lugast... Áhh. Megyek is inkább, majd talán holnap tudok írni. Addig is ott a rendes naplóm.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr957893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása