kolibrilina 2007.04.22. 15:19

1 napos 7vége

Tegnap cipővásárlási körutat tartottunk. Teljesen lefáradtam. Egy életre megutáltam a cipő boltokat. Végül nagy nehezen kiválasztottam egy elég sablonos cipellőt. De már muszály volt, mert órák óta mászkáltunk. Nem ez volt álmaim netovábbja, de anyám nem akart hegyes orrút venni, sem olyat aminek a széle varrott, mert szerinte az könnyen szétmegy. Hát persze. Én nem is szoktam nyúzni a cipőim. Na mind1. Nem rossz ez sem, csak nem egészen az én stílusom. Viszont azt hiszem, hogy jól lehet rúgni vele... Hát, az RJről lemaradok, mert Viri nem akar úgymond tökéletlen RJére menni. Megértem én, de azért elég csalódott vagyok. Nekem nagyon fontos lett volna, de végülis... Na, hát ez van. Viszont megvettük Attila koncertjére szóló 1. soros jegyeinket.:D Ez azért igen pozitív. Főleg, hogy elvileg csak 7. sorba volt... Így én oda rendeltem, de azt a csaj nem találta így ezt kaptuk.:) Holnap 2 angol fogalmazást kell beadnom. Daily routin and school... A Daily routin már kész van. 1 oldal. Sose hittem volna, hogy ennyit tudok írni róla. Bár félig angol tanárommal csináltam meg mikor tételt dolgoztunk ki. De ez az iskolás cucc nem megy, mert kéne szenvedő szerkezetet használni, amit nem nagyon értek. Úgyhogy ezt halogatom. Még az annó nagymamamás fogalmazást sem adtam be.:P Dehát képtelenség a nagyszüleimről írni. Na mind1. Mostanság tökre nincs jó kedvem. Mivel nem akarom leírni a srác nevét akibe szerelmes vok, x-nek fogom nevezni. Nem tehetek róla, nem bízom abban, hogy ide úgysem jön ismerős, azt az egy két embert kivéve akiknek megadtam a címet. Szóval rossz látni ahogy x egy bizonyos lánnyal van... És ahogy ránéz. Meg hasonlók... Eddig nem fájt. Vagyis az elején, még akkor amikor írtam, hogy kezdek megint szerelmes lenni.:P De mostmár igen. Szánalmasnak érzem magam. Ez olyan gáz. Nem tudom, hogy mi a baj velem. Egyszerűen nem. Pedig érdekelne. Nagyon nem megy nekem ez a szerelem dolog. Azt sem tudom, hogy milyen célból vagyok a földön. Hiszek benne, hogy céllal születünk, de hogy én milyen végzettel születtem, azt nem tudom. Lehet, hogy tévedésből vagyok itt. De mielött teljesen elborulok, abbahagyom. Gábort mostanság nem látom msnen. Nem tudom mi lehet vele. Bár szokott eltűnni. Pattival meg azt sem tudom, hogy fogok e még valaha beszélni. Nagyon megviselt ez az egész vele. Mikor Ádám elment az osztályból (legjobb barátom volt) teljesen kiakadtam. Akkor már tudtam, hogy vége a barátságunknak. És hiába találkoztunk, meg msneztünk és hasnolók, tényleg vége lett. Egyszerűen nincs miről beszéljünk. Ő sem az aki volt. Pedig nagyon sokat jelentett nekem mindig. Az, amikor bementem az osztályba és 1ből rám vigyorgott, meg órákon is, vagy ha szomorú voltam vigasztalt... Még most is hiányzik néha. Pedig ennek már egy éve. Pattival meg kb pont egy éve ismerkedtem meg. Vagyis egy éve és 2 hónapja. Mert ilyentájt találkoztunk először. Azt hiszem május 6.án volt a Lili bárónő. ,,én szállok az idővel és a széllel, telve a reménnyel, aki elment vár még rám" Demjén: Hiányzol. Ez egy annyira szar szám, hogy már jó. Bár inkább szerelmes, de attól nekem még mást is mond. Na mind1. Ebbe a témában sem jó ha elmerülök. Jobb ha maradok az időjárásnál. Akkor btos nem komorodom el. Habár... Nálam sose lehet tudni. Szar, hogy most nincs fent Virág msnen. Vagy Gábor. Vagy Ákos. Valaki olyan egyén akivel nem csak az időjárásról tudok beszélgetni. Avagy más személytelen dolgokról. Tényleg abbahagyom. asszem az lesz, hogy vissza megyek aludni. Végülis csak 3 óra van.:P Tegnap suli végülis jó volt. Bár nem emléxem sokra belőle. Végre megkaptuk az oszt. képeket. Életem első normális osztályképe. Nem nagyon tanultunk amúgy meg tényleg nem volt semmi. Most olvasom Méhes Györgytől a Szép szerelmek krónikáját. Nagyon szép könyv. Tanulnom kell keddre. Erre most rádöbbentem. Tekintve, hogy holnap nem lesz időm tanulni. Bár holnap jó napom lesz, mert Frank Wildhorn musical koncert.:) És most megyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr4462010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása