Eddig csak pszichikailag voltam rosszul, mostmár teljesen. Kétlem, hogy azért lenne, mert hideg volt vagy ilyesmi. Fáj a torkom, folyik az orrom és hőemelkedésem van. Nagyon rossz. Az elmúlt hét teljesen lestrapált és kiborított. Olyannyira, hogy töriből az 1es miatt elsírtam magam. Én aki soha semmilyen körülmények között nem sírnék más elött. Persze ez sem volt nagy sírás, gyorsan össze is szedtem magam, de azért megtörtént. Holott nem szoktak nagyon aggasztani az 1esek. Csak annyira szar volt az egész hetem. A srác miatt van meg egy csaj miatt. Nem bírom látni őket... Viri szerint paranoiás vagyok, de szerintem nem. Csak látom amit látok. És félek. Ki kell operálni az anyajegyem ami ősrégen megvan. Szerintem ezzel születtem. Csak épp nőtt és a doki szerint mások a pigmentek meg hasonlók. Nem értek ehhez és nem is akarok, de félek tőle. Mármint nem az anyajegytől hanem attól, hogy kivágják- operálják. Nyakamon a latin és angol vizsga. Azoktól is félek. Kezdek megőrülni. Valahogy túl sok ez az egész nekem. Elegem van mindenből. Ki akaszt minden. Olyan vagyok, mint egy élő halott. Vettem ma négy felsőt egyet anyuval vetettem meg. Csak azt nem tudom, minek. De nem baj. Nem akarok tábort sem. Mert tudom, hogy mit fogok ott látni és átélni. És nem akarom. De mindig ez van, valahogy túlélem. Végülis mindent kibírok. Legalábbis majdnem mindent. Meghalt nagypapám 3. feleségének anyukája. Mostoha dédnagymamám:S Szegény. De már öreg volt. Hétfőn latin tétel doga. Túl nagy a nyomás. Ép ésszel nem lehet kibírni. A családom meg egyre hülyébb. Öcséim... Áhh. Mi a szarnak van nekem testvérem??? A nővérem lenyúlja a cuccaim, az öcséim meg megeszik az idegeim. Meg anyámét is. Borzalmasak. Gyurika mondjuk annyira nem, kicsi még. Na jó, annyira nem. 7 éves, de ő cuki is tud lenni. Mátéka és köztem csak másfél év van, de ááá. Kb egy 8 éves szintjén van. Sőt igazából nem lehet behatárolni, mert nem az agykapacitásával van a gond. Egyszerűen létszükséglete hogy másokat piszkáljon. Másképp nem lenne teljes ember. Néha annyira utálom. Persze tud rendes is lenni. Talán egyszer felnő és normális lesz, de nem fűzök hozzá sok reményt. Majd megyek filmet nézni, aztán kidőlök. Szombathoz képest korán keltem, mert apám és öcsém vitatkoztak. Apám se komplett... Na mind1, már megszokhattam volna 14 év alatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr4074862

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: slim power composicao 2018.01.25. 21:42:49

CCleaner rendszertisztító - [Telepítő]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása