Ezt is túléltem. 3as lett, ahogy reméltem.:D Nem is akarom részletezni azzal, hogy mit húztam, meg mennyit makogtam... Na jó, de.:D Küklopszos cucc volt a fordítás (1ik legkönnyebb) meg acc. cum inf a nyelvtan amit nem tudok. 3 sententia amiből 1et nem tudtam és odi et amo amibe belezavarodtam. Nem baj, a 3as megvan.:D Átmentünk Virihez aztán el kínaiba, ettem szecsuánit ami szétégette a szám, mert rémesen csípős volt. Holnapra tiszta ragya leszek.:P De nem baj, majd a fogkrém megoldja...:D Tényleg, a fogkrém szart sem ér a pattanásokra. Nem tudom ki találta ki ezt a hülyeséget. Tiszta gáz, hogy beszlő viszonyban vagyok azzal a csajjal akivel nem kéne úgy legyek. Az a vicces, hogy néha nagyon megtudjuk találni a közös hangot, márkor meg nagyon nem. Msnezek vele is. Tényleg nagyon fura. Jahh, a franciásoknál 9 2es lett vizsgán, 1 3as és két 5ös. Egyik Virié.:D Nah igen, aztán visszamentünk Virihez és szétdobáltuk összes plüssét.:D Nagyon sokat röhögtünk, aztán le is mértük az időt, hogy meddig tudjuk úgy dobálni, hogy nem esik le. Úgyértem 1-1 plüss.:D A végén tiszta csatatér volt, majd felteszem a képeket amiket csinált. Ha végre felrakja gépre.:P:D Nekem viszont le kellett lépni, mert anyu ugye ment úszni. Szóval ott hagytam pakolni.:D Apokalipszis Virty és Betág módra.XD Ezezen felül semmi sincs. Szerkesztenem kell az Attis oldalt, vizsgák miatt elhanyagoltam. Meg oszt honlapot és virty és betágot sem ártana...:D Musicales oldalamhoz lusta vagyok.:P Vasárnap Viki, de nem tudom hányra megyek.:D Asszem küldök majd neki sms-t. Methogy nem ártana tudni...:D Nah most tudom mit fogok csinálni...:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr9098762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása