Sokat filóztam rajta, hogy írjak e, vagy sem, mert sok minden van amit még a naplómba sem írtam le pedig terveztem, és nem nagyon akartam először ide írni. De most itt vagyok és annyi blog bejegyzést olvastam, hogy úgy döntöttem, írok. Jelenleg Gáborral vitatkozom. Majd bemásolom ha befejeztük. Most összegzem ide is az elmúlt napjaimat aztán a tegnap esti Oltári srácokat. Nah vita lezárva, kompromisszum kész voltam... Kivételesen. Viszont a fényre bejött egy két bogár. Én pedig írtózom minden nálam sokkal kissebb izétől, szóval lehet, hogy menekülőre fogom a dolgot. Mégis ő járt rosszul...:D Tehát.

Szerdán Virivel Ktk maratonoztunk. 1-2+ extrák. Na jó. Holnap fogom leírni, mert ez elöbb kishíján belerepült a számba egy bogár...:S:S:S Pfúúúj. Gyülőlöm a rovarokat!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr31105899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása