kolibrilina 2007.07.27. 19:19

Emlékek

Amikor kicsi voltam, mondjuk 8 éves, úgy gondoltam, hogy mostmár elég nagy vagyok ahhoz, hogy életem minden apró eseményére is emlékezzek. Mert ugye 1-5 éves koromig semmire sem emlékszem jóformán. És 8 évesen elég nagynak éreztem magam ahhoz, hogy mindent észben tartsak. Nem tudtam, hogy ez nem így működik. Mostmár tudom. És azt hiszem ez jó dolog. Hogy felejtünk. De azért szeretek nosztalgiázni.

Mostanság Kálmánnal elég szar a viszonyunk. Pedig régen annyira más volt. Mikor beköltöztünk... Egyszer rá voltam bízva. Elmentünk Westendbe, jól bekajáltunk, moziztunk meg beszélgettünk. Aztán nála aludtam. Enyhén megromlott azóta a kapcsolatunk... Volt, hogy csak találkoztunk és elmentünk étterembe beszélgetni. Csak, mert tudni akarta, hogy mi van velem. Dehát, ez van.

 Szintén Kálmánhoz kapcsolódik, hogy mikor Balatonon voltunk vmikor 2-3 évvel ezelött vitorlázni, elmentünk kocsmába és biliárdoztunk. Ott volt Vigi meg Attila is. Én meg Vigi biliárdoztunk, de menni kellett és Kálmán meg Attila fejezték be a meccset. Én álltam nyerésre, de Kálmán sikeresen elvesztette nekem.:D Egyébként a vitorlázások mindig jók. Általában elküldenek orrsellőnek. :D Múltkor én meg Vigi a vitorlásban aludtunk. Kálmán, Tóni, Gyurci, Alex, Kati és Gábor meg sátorban a kikötőben. Északa sütöttünk kint, fincsi volt. Reggel meg vettünk szalámikat, sajtot és zöldséget és vmi közeli pékségből isteni zsömlét. Az élénken él az emlékezetemben.

Szintén Balaton. Balatonlellén voltunk, én, anya, Gyuri, Éva és Vigi. Béreltünk egy házat. Elmentünk Vigivel sétálni és láttunk a mólóról örvényt. Meg gyönyörű naplementét. Hú, akkor is felforgattuk a házat.:D A szobánkba bunkert építettünk az ágynemükből és az ágy matracából.:D Ez Aradon vált szokásunkká. 1hétig náluk voltam, mert Etuka dolgozott és, hogy ne unatkozzon egyedül Vigi beköltöztem hozzájuk. Akkor is mindig az asztal alá építkeztünk, elcsórtuk Etuka orvosságos dobozát meg hasonlók. Nagyon élveztük. Reggelenként meg Szandit meg Lagzi Lajcsit és Zámbó Jimmyt hallgattunk.:D Dehát, kb 9-10 évesek lehettünk. Tiszta jó volt. Amikor meg Balatonalmádiban szállodában voltunk, a felnőttek Emil gondaira bíztak. Ő feltámolygott úhy éjfélkor... Addig sikeresen kiszedtük a matracokat és elkoboztuk Emil ágynemüit is. Tökéletes várat építettünk. Hát, ezekből már kinőttünk. Amikor a vitorlásban aludtunk, délután elmentünk sétálni, és dodgem-eztünk (nem tudom, hogy írják), quadoztunk és hülyültünk. Quaddal teljesen rámásztam Vigire.XD Le is köröztem, de nagy volt. Aztán sétálgattunk a cirkusz mellett és odaszólt 2 pasi akik épp egy kígyót gyömöszöltek egy kosárba, hogy este mennek horgászni, nincs e kedvünk menni.:D Ez tavaly volt. Hát, vannak jó kis közös élményeim Vigivel. Régen a legjobb barátnőm volt. Csak hát, már nagyok vagyunk, nagy a távolság, hisz ő kaposvári és valahogy már nem lenne az igazi. Amúgy amikor Kispesten ünnepeltük Gábor szülinapját (eredetileg panzióba mentünk volna, de szar volt a hely) akkor is sétáltunk egyet és akkor is leszólítottak minket. Alex is velünk volt, ő teljesen megijedt.:P:) Északa meg hajnali 1kor párnacsatáztunk. Alex, én és Vigi. Poén volt.

Másik emlék ami bevillant az az, amikor a Lori szülinapja volt. Bulit tartott az Atlantiszban. 4.esek voltunk és csak lányok mentünk. Mindenféle játékot kipróbáltunk, biliárdoztunk, flippereztünk, vezettünk minden szart. Jó volt, csak nekem korán le kellett lépni, mert magán matek-nyelvtan tanárommal volt órám. Készültem a felvételire. Nagy szívás volt, mert nem is vettek fel. Az írásbelim jó volt, de a szóbelin annyira izgultam, hogy nem tudtam valami értelmesen megnyilatkozni. Ergó nem ért semmit a tanár meg az előkészítő. Merthogy arra is jártam. Meg 5.ben is, akkor megismerkedtem ott a Szabó Dórival aki pont az NLG-be jött. Csak á-s lett... És egy nagy picsa.:P Teljesen elszállt. Csak nem tudom mire olyan büszke.:P Na mind1, róla nem akarok írni.

Most ennyi jött így. Ma festettük az ajtókat. Kicsit festékes vagyok, de mindegy. Holnap megyünk Kálmánékhoz. Tegnap vettünk rugdalózót Annának.:) Édes rózsaszín. Megcsináltam az új hátteret és fejlécet osztály honlapra. (Hanna megköszönte a tk. listát, másik 3 delikvens nem... Lehet, hogy csak 3at írtam le összesen, de 4 volt. Szecsa, Kármen és Niki nem köszönték meg meg semmi...) Zsófi, Gyuri, Erzsi és Vigi szerint tök jó lett. Ebből mondjuk csak Zsófi oszt. társ, de Gyuri évfolyamtárs. Kármen meg persze írta, hogy ez azért már túlzás. Mert színes meg ilyesmik. Kicsit felbosszantott, de nem változtatok rajta az ő kedvéért. Kezdem unni a csajt.... A képeket meg felrakom ide is.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr14126654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása