Megírtam a címet, közben öcsém felhangosította a tv-t, mivel jedixen HSM2ből ment 1 szám. Én csak hangról jöttem rá, mert 2ből még nem hallottam 1 számot se. Eddig. Bazz, most nézem öcsém angol könyvét, Orlando Bloom meg Johnny Depp... Meg ilyenek vannak benne. Tök jó. Mondjuk, legfejjebb 5.ben tanulhattam volna ilyen könyvből, mert nyelvi szinten ott tart. Máté meg 7.es. Mind1, akkor is tetszik.:D Örülök, hogy mindjért itt a 7vége, mert unom már most a sulit. Lestrapál a tanulás teljesen. Sose hittem volna, hogy ilyen lesz, de 2 napig nem gépeztem. Egyszerűen nem volt időm. Tényleg, jóformán el sem kezdődött még az év, de már rakás tanulnivalónk van. Első angol dogánkat megírtuk, mondjuk csak jó jegyet adott a Vasadi, 4nél azt hiszem nem is adott rosszabbat. Nekem 4/5 lett. Jó az. Csak mondjuk ott lett elbaszva, hogy semi-t sami-nak írtam, meg vegans-t vegasnak, és ilyesmik.:D Ma latin dogát írtunk, igaz, ennyire egyszerűről álmodni sem mertem volna. Csak néztem, hogy tavaly, amikor 1es meg 2es dogákat írtam, miért nem tudott ilyet adni. Bár ez most azért volt, hogy a franciások felzárkózzanak. Mert ők a Salamonnal szart se tanultak. Most nyafognak...:D Én viszont fel vagyok villanyozódva, hogy együtt szopok az osztállyal. Közben megy itthon a balhé, mert csak mi 3an vagyunk itt. Máté, Gyuri és én. Ők meg persze folyamatosan veszekszenek. Már elvitték az idegeim. Gyuri úgy 1 órán át hisztizett a tv miatt, mert Máté leült tvzni míg én gépezek. Na szóval suli. Elég kétségbe ejtő a tény, hogy még csak 2 hét telt el, és máris a nyarat várom. Egyébként viszont élvezek minden napot. Imádom az osztályt.:) Vagyis a fiúinkat.:D Annyit röhögünk...:D Ma összefújták Gergő sprayével a tesi termet meg az öltözőt. Kifogyott a flakon.:D Én meg lenyúltam emlékbe.:D Aztán fent voltunk még, én Viri, Gábor, Bence és Andris, utóbbi folyamatosan betolakszik az intim szférámba, lent meg a Czakó és Gergő. Ők monocikliztek, vagyis a Czakó monociklizett, Gergő meg bénázott.:D Mi fent jól elvoltunk. Mondjuk...:D Ittam a kakaómat, aztán letettem (nagy hiba volt!) és erre elvette Andris. Tőle meg Gábor, aki lazán megfordította szívószálat, és beleivott. Aztán Bence is. De megfordították a szívószálat. Ennyire tekintettel voltak rám... Mert én nagyon nem bírom ha valaki eszik/iszik a kajámból. Így megmaradt a fele kakaóm. :D Aztán Gábor szétpakolta a pénztárcám, kigyönyörködték magukat a szörnyű személyimben, majd megszámolták a pénzem, aztán Gábor le köpeteztette a diákimat. :D Legújabb hobbyjuk a köpetezés. Leszedték a függöny alján lévő csövet, ami vagy 2 m hosszú és abból fújkodják ki a nyálas galacsinokat. Mire elmentünk, a terem alja tiszta nyál lett.:D Szóval le lett köpetezve a diákim, a zöld szöveg kiemelőm, a tesi pólóm (szerencsére csak ahhoz volt gusztusa Gábornak, hogy kiszedje, pedig amúgy nem gázak a cuccaim, tekintve, hogy tesin különleges esetben mozdítom meg magam. Bár ma felüléseket kellett csinálni, kötelezően. Csináltam 40et aztán meguntam. Mondjuk ez nem teljesen igaz, mert addigra kissé el is fáradtam...:D Na a póló, aztán ami már nem Gábor hibája, a lábam meg a nyakam. De eljátszottam, hogy nagyon megsértődtem amiért össze köpeteltette.:D Ja és Andris csinált céltáblát a táblára. Mikor elmentünk, a tábla csupa nyál és galacsin volt. :D:D Amúgy, aközben lövöldözték a táblát a fiúk, miközben a takarítónő takarított. Nagy arc az a nő.:D Lazán káromkodik ott mellettünk, meg nem is magyaráz a viselkedésünkről meg ilyesmik, szóval jó fej.:D Más nyanyák mindig ott izélnek. Na, köpőcsőhöz még annyit, hogy pont besétáltam Andris lövő mezejébe. Meg is ijedtem, mikor szembe fordultam a csővel...:D Aztán Virivel lementünk és néztük ahogy monocikliztek. A Czakó olyan, mint egy rossz buzi.:D Ahogy tartja a karjait...:D Miután megjegyeztem ezt neki, meg még valamit, eljátszotta, hogy én milyen vagyok. No comment, de qurva vicces volt.:D Közben meg Gábor, Andris és Bence is utolértek. És eljöttünk. Még villamos megállóban hülyültünk aztán ennyi.:D Meg fizika volt még vicces, Gergő meg Gábor elkezdtek baszogatni amiatt, ahogy az ebonitrudat dörzsöltem... Rossz az aki rosszra gondol... Ezt alátámasztja az is, hogy mondtam Gábornak, hogy de csörög, mutatva, hogy csörög a fülbevalóm (tegnap vettem, valami pillanhó cucc, és arról lelógnak ilyen biszbaszok:D) ő meg bemutatott nekem. Kérdeztem mi baja, azt mondta, hogy le köcsögöztem. Mondom nem, mert azt mondtam, hogy csörög. Ő meg izélt,hogy dee le köcsögöztem.:D Ilyenek voltak. Egyébként az egész hét jó volt, hülyülés szempontból. Jól vagyok.:) A külön angol iszonyat jó volt, rengeteget röhögtünk meg beszélgettünk Vikivel, nagyrészt köze sem volt a dolognak az angolhoz, de nem baj.:D Mondjuk, ezt jobb ha anya nem tudja...:D Nyárádi Benedek mellé ültetett, sokat ért vele, átültem Zsuzsa mellé. Szinte senki nem ott ül, mint kéne.:D Föcin helyemre kellett üljek, mert drága Dunkel azt akarja, hogy mindenki ott üljön, ahová ültetve lett. Pff. Mind1, ugyanazt csináltam, mint amit a Zsuzsa mellett csináltam volna. Szöveg kiemeltem a föci könyvet. Tavalyi anyagokra térek vissza, mert másképp elaludnék órán. Meg beszélgettem Benedekkel az F1ről.:D Meglepődött mikor megkérdeztem, hogy néz e forma1et. És szerencsére ferrari drukker.:D Így szidhatjuk a McLarent. :D Zsíír. A Dana is ferrari drukker. Egész meglepődtem. Gábor szarik Orlando Bloomra.:'( Írtam neki, hogy öcsémnek Orlando Bloom, nekünk meg nigger csávó jutott az angol könyvben. Szopacs.:D Megint értelmes beszélgetésünk lesz...:DXD Na azt hiszem mára ennyi, kérdéses, hogy mikor tudok majd legközelebb írni, de mindegy, talán nem is baj, végig gondolva, hogy mennyire értelmes dolgokról írtam...

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr76164853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása