Hmm, mivel is kezdjem. Mondjuk nagymamám által küldött bisi palacsintával ami anyám szerint kőtes palacsinta. Vagyis nem palacsinta hanem bisi. Illetve kőtes. Kinek hogy tetszik. Bár kétlem, hogy bárki is tudná mi ez.:D Szóval, kezdem forma1-el. Tegnap, mikor megtudtam, hogy Hamilton indul poleból, Raikkönen 2. temettem az egész futamot. Azért nem néztem meg időmérőt, mert iszonyú fáradt voltam, aztán ébredésem után öcsém elmondta az eredményt (ő rádióba hallotta, mert ugye ő se kelne fel időmérőre, még korai futamra se, nem úgy, mint én:P) és ennek hallatán úgy döntöttem nem nézek időmérő ismétlést. Időmérő eredménye ugye Hamilton, Raikkönen, Massa és Alonso lett. Ezek után kevés esélyt láttam arra, hogy Kimi számára előnyösen alakulhat a futam, hisz a Hamilton benne lett volna az első 5-ben, Kimi végleg elesett volna a világbajnoki címtől. De így... Naggyon elbaszta a McLaren... És így Kimit már csak 7 pont választja el Hamiltontól...!!! Érdemes volt fölkelni.:) Nem tudom, hogy részleteznem kellene e a futamot. Szerintem  nem. www.f1hirek.hu ott úgyis minden fent van.:)

High school musical 2. Az eleje nagyon nem tetszett, gondolkoztam is rajta, hogy nem nézem végig, aztán szerencsére javult a helyzet. Qurva jó ez a film, amellett, hogy egyes szituk túl vannak spirázva, hogy a magyar hangok jellemző módon szarok, hogy a díszletek között lévő rózsaszín borzalmak, mint pl zongora, golf autó, stb. jelentősen lelomboztak, és hogy Zac Efron haja barna lett. Tudtam erről a hajszínváltásról, láttam is képeket, de az elején nagyon fura és irritáló volt. Végére aztán rájöttem, hogy így is qurva jó pasi...:D Főleg, hogy 1 óta kigyúrta magát keményen és mmm... A számok között vannak nem túl jók, de azért többnyire teli találat.:) Szerintem, legalábbis. Végre meg volt az első csók is, sőt 2 ráadás egyből, úgyhogy erre nem panaszkodhatok.:) Én alapból imádom a táncos, zenés, szerelmes filmeket, úgyhogy ez is fellépett a favoritok közé, a maga kis gagyi módján.:) Mert azért tényleg nem egy nagy film. De jó megnézni. Szerintem simán Zac miatt is.:) Magyarországon miért nincsenek ilyen pasik?? Tudom, ez sekélyes nagyon, de attól még aannyira jól néz ki. Mondjuk van pár ilyen pasi...:) Meg kell szerezni ezt a dvd-t is.:) Majd szólok a Gyurinak, bár még úgy 6 filmmel jön nekem.:D

És ami még kell. A dolgok amikről nem akarok tudni... Ez maradt, és szar dolog, de igyekszem nem tudomást venni arról az aprócska tényről, hogy a legjobb barátom komolyan belém szeretett, mint ő is volt szíves közölni... Kiírása volt, hogy I can't tuch you, but I love you, so far from time. A végében nem vagyok biztos, de így rémlik. Leszedettem vele. Ha ilyenekbe ütközök, nem tudok laza lenni. És írt olyan dolgokat... Áhh. Nem tudom elképzelni, hogy mi lesz ez után. Hogy mondjam neki föci elött, hogy üljön mellém, mert olyan jókat szoktunk hülyülni, hisz tudom, hogy mit érez... Egyszerűen... Ez nem fog menni!! Nem tudok elsuhanni emellett a tény mellett... Jobb ha nem gondolok ilyenekre.

Öcsém azért megint kitett magáért. Először kiült az ablakba úgy, hogy a segge kilátszott alsógatyájából... XD És rávettem, hogy pisiljen ki. Mikor láttam, hogy tényleg megteszi, rászóltam, de hiába.:P Pedig én csak poénból mondtam. Meg táncolt Vangelisre... No comment. És elénekelt valami obszcén dalocskát az ablakban... Beteeeg. XD Öccsém... Na, más esemény nincs, nem tanultam ma se, fáradt vagyok, de Kimi nyert.:) Gooo Kimi!!! Már csak Brazília! Kéne valami gixer a McLarennél. Na ennyi mára. Azt hiszem.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr59189159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása