kolibrilina 2007.10.07. 17:38

Pasik

Szeretek listákat csinálni, ide még nem nagyon tettem, úgyhogy ideje elkezdeni.:) Szóval a listám a legjobb pasikról. Nem tetszési sorrendben, egyszerűen tetszenek valamiért.:)

Dolhai Attila (Gyönyörű hangja van, fantasztikus színész, csodálatos ember, stb. Van miért szeretni. Ez mondjuk egy nagyon macsós kép, amúgy olyan kisfiús:D)

 

Bloom Orlando - Photo - Orlando Bloom

Orlando Bloom (Ez a kutya tekintet, kisfiús mosoly, és az egész kisugárzása...Mmm)

 

James Denton (Ééédes. Ennyi:)

 

Zac Efron (Hangja, mosolya, szemei, jujjXD. Szánalom, de szerintem iszonyat cuki)

 

Kimi Raikkönen (Itt a kék szemei nem látszanak, de azért a kép magáért beszél. És nem csak azért szeressük, mert nagyon édes, hanem, mert fantasztikus pilóta.:) Goo Kimi:))

 Na, hát az az én ki pasi összeállításom, akiket még ide rakhattam volna, Johnny Depp, Diego Luna, Bereczki Zoli, Antonio Banderas, George Clooney és többen nem jutnak eszembe.:) De azért nem csak a külsejük miatt lehet őket szeretni. Szerintem.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr87189212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása