kolibrilina 2007.11.05. 16:06

Itthon:)

Tegnap este jöttünk haza. Jó volt az út. Zenét hallgattunk és beszélgettünk. Szeretem Kálmánt.:) Várom, hogy lássam Annát. Mondta Kálmán, hogy már gügyög néha, meg nevet.:)

Ma nem mentem suliba, mondván nem tanultam semmit. Szóval elvileg tanulnom kellett. Ehelyett rendet raktam és olvastam. Helen Fielding- Nagy szerelmem története. Jó könyv, bár kicsit Bridget Jones szerű. Legalábbis az eleje olyan volt. Most kb. közepén tartok, itt már értelmes.:) Afrikába megy a csaj, miután egyszer meglátja a harmadik világot.

Máté meg apa nincsenek itthon, garázst építenek Kókán. Ezért Máté nem megy suliba holnap sem. - Ma sem volt.

Miért hallgatok Sláger rádiót?? Demjén. Jégszív. Virivel szoktuk volt énekelni...:D 6.os tábor. Este. Sötét séta. Energia ledolgozásnak. Nyálas szarokat énekeltünk.:D Természetesen magyarokat. Hát iggen... (Egyébként szeretem Demjént.:D Csak ez a szám konkrétan ollyan gááz. De az Egyedül maradtunk- oké, az mondjuk Eddás- Szeretlek, Hogyan tudnék élni nélküled- ez is ollyan nyálas- meg Földvár felé, na ezek igazán jók. Meg vannak neki, de még a jók is nyálasak. Jajj, el ne felejtsem a Hiányzolt:))- Ami most megy.:D 

Nemrégiben még utáltam az osztályt, de igazából én nem az osztályt utálom. Csak embereket, akik néha jó hangulatomat elbasszák. Ilyen Gergő... Andrisra voltam iszonyúan mérges, és ezzel valahogy jött, hogy elegem volt minden kis képmutató pöcsből. Közben meg elfelejtettem, hogy hova akartam kilyukadni. Ja igen. Szóval, olyanom volt, hogy nem akartam köztük lenni (osztályban), közéjük tartozni. Mostmár azért rájöttem, hogy ez pillanatnyi dolog volt. Továbbra sem fontos, hogy középpontban legyek, mint ami bennem volt már ős idők óta, hogy nekem ott kell lenni... Nem érdekel. De azért mégsem kellene kimaradni. Mert azért sok mindenkit szeretek. Illetve, sokszor nem, mert megharagszom, vagy csak szimplán ellenséges a hangulatom. De tény, hogy az én haragom rövid életű. Néha utálom is magamban, hogy nem tudok haragudni. Gergőre néha fellobban a haragom amiatt, hogy ilyen hülye és még mindig ott tart, hogy kihasználtam... De igazából nem haragszom. És talán az utálat is erős. Utáltam. De az nem pusztán a hülyesége miatt volt, hanem amiatt, ahogy velem viselkedik. Mert persze, hiába kérem, hogy ha már normálisan nem tud velem beszélni, ne tegye sehogy... Szóval utáltam. Most meg leginkább hidegen hagy. Szánalmas és hülye, ez van. Én meg nem idegesítem magam többé miatta. Néha rossz belegondolni, hogy mennyire jóban voltunk, és konkrétan arra az időre gondolok, mikor még én is csak barátságot éreztem iránta, mert elvileg ő olyankor is szerelmes volt belém... Nagyon szerettem. De mindegy.

Hétvégén megkapom a gitárom. Éljen, éljen.:) Nagyon várom. De jó lesz.:) Nem tudok többet mit írni, legalábbis fölösleges csak úgy írogassak. Holnap suli. Nem tudom, hogy A vagy B hét lesz, de mindegy. Majd kiderül. Katekézis után majd még tanulok. Most úgysincs kedvem. Évikével találkozok 7kor a templom elött. Na, csak emlegetni kellett, most hívott.:) Na, mára finish azt hiszem.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr28219243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása