kolibrilina 2008.01.14. 19:18

Mert kell

Nem tudom még, megírom e ezt a postot. Gondolom igen. Persze lehet, hogy nem. Bár, ha már itt vagyok... Gondolkoztam, vajon, hogy jobb. Ha személyesen borul a bili, ha kell, vagy leírom ide, és ha jön, hogy kell, személyesen is. Tehát, belevágok. Ha elolvassa, elolvassa, ha nem, nem. Feltételezem, hogy igen. És le akarom írni, hát nem érdekel, olvassa e. Csak, mintha neki írnám és mégsem. Na, hát kezdek, egyre értelmesebb lenni, mindegy.

Kedves Virág.

Ahha, ez jól kezdődik. Sablon... De milyen szép, ehh.:P Mindegy, jobbat még én se tudok. Ki kell, ki lehet jelenteni, hisz fölösleges bárkit is hitegetni, ennek vége. Nem vagyunk már legjobb barátnők. Sőt, ha őszinte akarok lenni, én barátnőknek sem mondanám magunkat. Nem igazán gondoltam volna, hogy ez lesz, ezelőtt hónapokkal. Sok sok hónappal. Egy ideje már kezdett világossá válni számomra, gondolom számodra is, de azért nem foglalkoztam vele. Amikor meg akartam, próbáltam, ellenálló falba ütköztem. Te megfogalmaztad, hogy nem úgy veszed észre, mintha nagyon érdekelne minket ez a dolog. És ebben elég nagyot tévedtél. Illetve annyira nem, mert úgy érzem, részedről ez tényleg így van. Tehát, téged nem érdekel. Valahol érthető. Ott vannak a Zsófiék, akik nyalják a segged, ott a Niki, aki kivételesen hajlandó hanyagolni miattad a Szecsát (ne felejtsd el, nem mindig volt ez így...) meg persze a Czakó, mindenekfelett. Na meg, az én volt társaságom. Arra emlékszel, hogy mennyi közöd volt hozzájuk, mielött a legjobb barátnőm lettél? Hogy mit gondoltak rólad? Hogy hányszor basztam le embereket miattad? Hogy szembeszálltunk a legjobb barátnőinkkel? És hányszor akadtunk ki miattuk? Együtt? Annyi minden van... Amikre gondolj mielőtt beszólsz. Legalább. Vagy bármit teszel. Én erre keresztet vetettem. Nekem betetted a kaput, végleg. Te boldog vagy így, nem mondom, hogy eleget törtem magam, de te meg sem próbáltad. A sült galambot nem elég csak várni... Én meg fölöslegesnek tartom a harcot. A mai beszólásod végleg betett. Az, hogy annyira aprósággal, mint a talán eltört lábujjam nem foglalkozol, nincs azzal semmi gond. Jobban belegondolva, nem emlékszem olyanra amikor foglalkoztál volna kimutatottan lelki vagy fizikai fájdalmammal aminek nem volt köze a Czakóhoz. Lehet, hogy ez téves, érdekelne a véleményed. Esetleg meg kommentelhetnéd a dolgot, ha erre jársz. Vagy személyesen, mindegy nekem. Most, így, azt gondolom hiába voltak a felrugott barátságaink, hisz végül ugyanoda tértünk vissza. Van egy rakás szép emlékem, de nem hiszem, hogy egy darabig szivesen nosztalgiáznék... tudod, meg volt a szokásos első felindulásos nagyon dühös fázisom, és most a fájnál tartok. Lassan ideje verset írni... A szilveszteri dolgok után már érezhető volt a vég... Mai napig nem igazán értem, mi is volt a problémád, min kellett úgy felháborodni, miközben mindenki más - term. Niki kivételével- normálisan állt hozzám. Meg a cigihez és piához. Mert te elítéled ezeket... Ezért kellett elbaszni a szilveszterem. Végülis, érthető. Ha ki tudtunk volna ténylegesen békülni, akkor sem felejtettem volna el ezt soha. Hogy Kármen volt velem. Meg Hanna. A fürdőben. És nekem miattad kellett bőgni. Hogy miért? Mert neked elveid vannak. Mert beléd nevelték. Legyenek is, de én nem vagyok jó kislány típus. És nem kell ilyet levágni... Nekem, mint már mondtam, az nem tetszett, hogy végig ülted a bulit, nem ittál, nem táncoltál, sat. sat. Mintha csak valami traccs partin lettél volna és nem szilveszterezni. Persze, nem is az volt a fő, hogy nem ittál, de nem hiszem el, hogy nem lehet táncolni... Csak egy kicsit is. De legyen, nem szóltam egy rossz szót, élveztem a bulit. Piával és anélkül. Az elején.:P Neked sem kellett volna. Ez nem csak neked volt csalódás. Így látni engem. És bár azt írtam levelezésbe, fogsz még így látni, kétlem. Hisz hogyan keverdnél velem buliba... Bár a buli maga kérdéses. Amivel tényleg nincs gondom, csak másnak se legyen az én más életfelfogásommal. Addig élvezem, míg lehet. Azt érzem, hogy neked elég a Czakó, Niki, Zsófiék. A szórakozás megvan, a szüleiddel meg beszélgethetsz. Szóval az életed továbbra is teljes lesz, nélkülem. Nem tudom, mennyire érint mélyen, mennyire nem, nekem tökéletesen az a benyomásom, hogy szarod le. Bár, végülis, mindegy már. Csak annyit kérek, emlékezz. Arra, hogy nem minden volt így, ahogy volt. Elöttem. Ne vedd természetesnek. És vigyázz. Nem is mindig lesz így. Hisz ismered azokat az embereket, akik körül vesznek. És vedd észre, ha azt teszed, amit másnál elítéltél. Én nem tudom mit teszek, mit nem, majd Zsuzsi segít helyes úton maradni, helyesen gondolkodni. És Gábor. És bár most fáj, majd vége lesz. Van az a számomra már elcsépelt Marquez mondás, hogy ne sírj, mert vége lett, mosolyogj, hogy megtörtént. Mégis azt gondolom, talán jobb lett volna, ha nem történik meg. Minden emlék ellenére. Hisz mi értelme volt? Feldúlt lelkeken kívül mi maradt? Így kezdődött és így ért véget. Akkor 2 tönkre tett legjobb barátság volt, mi voltunk az okozók. És most? Most egy van, és ha úgy vesszük a valamikori legjobb barátnőink legjobb barátságai. Hisz visszatértünk. Akkor ez már három. Már amennyire Niki és Szecsa kapcsolata komolyan vehető... Zsuzsinál meg Kármennél szintén vége amúgy is, de akkor is. Több lett a kár, mint haszon. Én ezt érzem. És nem tudok többet mondani.

  Szóval, remember, baby. Good bye.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr79297394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunny 2008.01.16. 13:33:06

Szia! Hát nagyon szomorú szívvel olvastam, hogy a legjobb barátnőddel kenyértörésre került a dolog... Hmmm... mit is mondhat ő most neked, mert te legalább megmondtad neki, amit gondolsz, amit érzel, ami bánt... Mond-e majd ő egyáltalán bármit is? Azt vettem észre, hogy ilyenkor az emberek nem látják, nem hallják, nem érzik, mi is történt, részükről minden OK, és mit csinál ott az a másik...???? na azt végképp nem tudják hová tenni. Remélem, azért szépen sorban összeállnak majd a barátnődnél is a képek, mérlegre teszi azt a sok szép élményt, amit közösen éltetek meg és ennek fényében dönt: menni vagy maradni. Nekem ezer éves barátságom szakadt meg így egy napon. Mint derült égből villámcsapás, úgy ért. Kb. 5-6 éves korunktól voltunk barátnők, és na ná, mindenhová, suliba is együtt jártunk, meg a gimibe is, mindenki irigyelte a mi időtálló, hepis barátnős idillünket. Aztán egyik nap volt egy buli, ahogy ez lenni szokott:-) és valami miatt én nem akartam menni. Mindegy miért. De végül egy nagyon régi jó barátom is eljött és elmentem vele ebbe a bizonyos buliba, ahol a barátnőm is ott volt. Első kép: totál megdöbbenés, hogy én mégis ott vagyok. Ugyan nem értettem, ez miért olyan nagy ügy, de mindegy. Második kép: köszönök és megyek oda hozzá puszit adni, mire elfordult és meg sem szólalt. Na erre végképp nem tudtam már magyarázatot adni. És akár hiszed, akár nem, képes volt egész este ott lézengeni, minden pasival flörtölni meg riszálni, de nem jött oda hozzám. Hiába kérdeztem mi a baj, szerinte semmi baj nem volt - ez utólag derült ki, pár évre rá... Érdekes, én meg azt éreztem, valami mégsincs rendjén. Na most, ha én a legjobb barátnőmet látom meg, nekem tökmind1, hogy hol és mikor, tutira az első, hogy nyakába boruljak örömömben, hogy de jó, mégis ott van velem! Annyira kiborultam ezen a bulin, hogy kb. a felénél mondtam, hogy na jó, én megyek és elhúztam. Még az ajtóban utánam kiáltott: Mi van hercegnő, nem tetszik a társaság? Még ilyet! De már nem válaszoltam rá. Ezt követően baromi pocsék napok következtek, hát mit mondjak, ezt te is tudod, ilyenkor az ember totálkár, padlón van, szerintem rosszabb, mint egy pasi elvesztése, én asszem... Ha az ember a barátját veszíti el... komoly trauma, számomra legalábbis az volt. Aztán valahogy nem akart erről beszélni, kerülni kezdtük egymást, senki nem értette mi történt, mi magunk sem, én legalábbis... és eltelt pár év, újra találkoztunk - én persze, nem tudtam olyan "büszke" lenni, hogy ne keressem és ne írjak neki, ha bárhol jártam, mert még mindig meg akartam osztani vele az élményeimet, azt akartam, hogy részese legyen ő is, ahogyan régen volt. Aztán fakultak a dolgok, a képek, mindenki ment a maga útján. Ma már örömmel invitál be magához, ha nagy ritkán összefutunk, abban a pár órában alig tudunk közös témákról beszélgetni, mert mintha más emberrel ülnék szemben, annyira megváltozott. És látod (tudom, így nem kezdünk mondatot:-) , örökre itt maradt bennem ez a seb, nem tudtam megtalálni rá a megfelelő gyógyírt, mert akkora nagy csalódást okozott az eset. Én meg mindig mindenben kiálltam mellette, suliban, bulikban, ha bármi kellett, én rögtön segítettem, szüleim is elfogadták és sokat volt nálunk, együtt mentünk mi is sok-sok helyre közösen, ahogy ti is... aztán mégis egyikünknek mást jelentettek a dolgok... Mint ez utólag kiderült:-( Kíváncsi vagyok, nálad hogyan alakul a helyzet... azt kívánom neked, bárcsak a legjobb megoldást találd, találjátok meg, és legyen erőtök félretenni mindenféle előítéletet és megbeszélni mindent és ha elbírja a barátság az újrakezdést, ne tétovázzatok. Ha meg nem... ez nehezebb, hosszú idő kell és sok-sok jóbarát, hogy elűzzék a rossz szájízt, ami egy ilyen szakítás után bennünk marad. Hát szorítok nektek, neked, hogy szerencsésen alakuljanak a dolgaid és ne ilyen keserű dolgok mételyezzék napjaid. KÜldök egy szép idézetet, talán ismered: "Minden talajban megterem valamiféle virág. Minden napnak megvan a maga öröme. Neveld rá a szemedet, hogy meglássa azt." (Wass Albert). Nem könnyű feladat, sőőőőt, de talán az a győztes, akinek a nehézségek ellenére mindez mégis sikerül:-) Én erre voksolok és drukkolok neked is:-) Szia, Sunny

kolibrilina 2008.01.16. 18:58:52

Én nem tudom mi lesz... Az utóbbi napokban nem voltam suliban- csak futólag említettem a lábujjam, noss amiatt- így esélyem sem volt beszélni vele. Holnap talán. Ha megyek, ha lesz erőm, ha érdekli, ha, ha. Ma tulajdonképp mehettem volna, bár akkor azt hiszem most rosszabb lenne a lábujjam, de nem amiatt nem mentem. Illetve amiatt is. Szóval lelkileg annyira kész vagyok, hogy nem tudtam összeszedni magam, hogy bemenjek. Én mindig szembe nézek mindennel, de ehhez most annyira nem volt erőm. És nem tudom, mit tennék, ha nem lenne mellettem Gábor és Zsuzsi. Azért ők elég sok erőt adnak. Úgyhogy ebből a szempontból szerencsés vagyok. Nem hiszem, hogy túl sok jót olvashatnál majd erről, valahogy nem hiszem, hogy nekünk van még közös jövőnk. És van olyan, hogy vége egy barátságnak, de azért nem így. Vagyis, persze, lehet csúnyán vége, csak én nem így akartam. Nem tudom, megint mennyire vagyok érthető. Vesztettem már el legjobb barátnőm, Pattit, régen írtam róla. Vele nem volt ekkora a barátság, de nagyon szerettük egymást. Most pedig, hogy újra próbáljuk keresni egymást, nagyon nehéz. Azért, mert más irányba mentünk el, nincsenek közös témáink, és az általad ismert problémák amikor megpróbálsz egy már idegenné vált emberrel olyan viszonyban lenni, mint voltál, és még mindig bánt ami lett. Zsuzsival másképp volt, ő szenvedhette meg leginkább a Virággal kialakult barátságom, de akkor én Virágot választottam. És Virág mellett azért ő mindig ott volt velem. Csak barátnőként, de ott volt. Pedig elfordulhatott volna tőlem. Most abbahagyom, mert Virág feljött msnre és vagy lelépek, vagy írok neki, nem tudom, de rosszul lettem...
süti beállítások módosítása