kolibrilina 2008.06.09. 15:57

Vééége:D

Túléltem mindent. Hivatalosan meg nem hivatalosan sincs még vége végülis a sulinak, de megvoltak a vizsgák, tz-k minden és most már csak úgy bejárunk. Ma még kémiából vizsgáztam, és azt hiszem simán megvan az 5. Töriből meg lett, és amúgy is minden teljesen jó lett, kivéve, hogy fizikából 3 leszek, nem adta meg a 4est, de valahogy majd csak túlélem.:) Jön a nyáár és buliiik.:) Hú de vártam már ezt, csak a vizsgáktól paráztam, de igen szépen túl vagyok rajtuk és boldog vagyok.:)

És hogy úgy egyébként mi van velem. Hehe, szombaton elájultam. Szabályosan... Nem tudom mi történt (bár gyanítom ez így szokott lenni ha valaki elájul), filmszakadás van. Arra nyitottam ki a szemem a földön fekve, hogy kisöcsém röhögve kérdezte, hogy direkt estem e el. ahha, ez az új hobbym, alap.:P Mázlim volt, hogy az ő szobályába szédültem be és nem a kövön landoltam, mert így nagyon beütöttem a fejem, most is fáj még, de a kövön be is törhettem volna. A vállamat meg elvágtam nem tudom hogyan, a könyökömet is bevertem... De minden a bal oldalamon van, gondolom úgy eshettem. Gyurika nem tudja hogy mi történt, mert kinn volt, csak a puffanást hallotta és arra szaladt be. (Szóval még át is mászott rajtam, mert a fejemnél állt mikor kinyitottam a szemem, de nem észleltem ezt). Leeshetett a vérnyomásom, vagy vércukorszintem, vagy valami. Mindegy, már ez is meg volt.:P

Tegnapi forma1 eléggé betett, nem nagyon akarom ezt részletezni, naplómba megtettem, meg amúgy is minek, de Hemóka bekaphatja... Aki egy piros lámpát nem képes észrevenni ne kapjon szuperlicenszet.... És akkor azt kell hallgatnom bölcs és hozzáértő fiú osztálytársaimtól, hogy Raikkönen nem tud vezetni... Stb. Imádom hallgatni a futamok elemzését a szájukból... Bármilyen nagyképűség, sokkal jobban értek hozzá, mint ők. (Kezdődik ott a dolog, hogy prezentációm ebből készült, igencsak beleástam magam a témába). Ámbár ezt sosem fogják elismerni, de mindegy. Mondjuk, ott kezdődik a dolog, hogy értelmes emberi lény számba kellene venni.:P Mindegy, szarok rájuk.

Pénteken éccakázunk haverokkal, jóó lesz, várom.:) Kell kifújni most. Meg meg kell rendezni évzáró bulit. Mert elvégeztük a 8 általánost.:D Mondjuk én már 9et, de mindegy.:P:D

Nemigen tudok mit írni, főleg, hogy lassan valószínűleg lépek is, mert Zsófival megyek elvileg vásárolni. Illetve ő vásárol vkinek (inkognitó) én meg nem tudom. Segítek.:P

Ja, apám eddig tök szőrös volt. Márminthogy szakáll meg haj ugyebár... Na, most se szakáll, se haj. Tiszta hülye. Szerinte így jól néz ki. Aláírom, hogy sokkal fiatalabbnak néz ki, meg a koránál is, de akkor is. Tök nem hasonlít magára. Nem is adtam neki puszit, mert brr. Olyan, mint egy cukros bácsi. Mi lett az én medve apámmal...:P De szar.:P Megnyugatató viszont, hogy egyik szülőmön sem látszik a valódi kora, szóval anyám 39 és semmi ránc meg semmi, kinéz 33 mondjuk. Apám meg 49 és 42 max. Szóval remélem ilyen bőröm van és én is fiatal leszek idősebben is. Na ezt most nagyon aranyosan megfogalmaztam.:P Mindegy. Az a fura, hogy telik az idő és mondjuk míg régen öregnek tartottam egy 40 évest, mostmár abszolút nem. És nem értettem mit izél anyám, hogyha mondjuk 50 éves illetőről van szó, és, hogy az fiatal. Merthogy az miért lenne fiatal... Hát, azt hiszem értem. Na, de most nincs kedvem belemerülni a témába, meg semmibe, csak lazulni és élvezni a nyugalmat. Csáó

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr83511359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása