kolibrilina 2008.06.30. 22:04

Hoppá:D

és iggen, végre rendesen üzemel a főoldal. Fogalmam sincs miért zavart engem annyira a csökkentett mód, de ez így sokkal jobb.:) Nem tudom mióta ilyen, mikor utoljára megnéztem, történt e változás, még semmi nem volt. Most meg azért írok, mert 2 hétre elutazom és gondoltam előtte még beköszönök.

2 problémám van. Az egyik, hogy gőzöm sincs róla mit írtam utoljára és mikor, a másik meg, hogy nem tudom már, mit írhatok le ide. Egy dolog, hogy szarok rá az osztályomra, és másik, hogy semmi közük hozzám. Ergó nem akarok itt komolyan gondolkozni, írni, akármi. Másrészt viszont akkor meg semmi értelme fenntartani ezt a blogot. Amúgy lehet, ez is csak nagyképűsködés, hogy biztos annyira érdekes ember vagyok, hogy olvassák... De van olyan akiről tudom, hogy teszi. Meg olyan is, akiről tudom, de nem zavar. A lényeg, hogy talán jobb nem kitárulkozni. Ez végülis olyan.

Gergő húgával msnezek, feltörte vagy nemtudom mit csinált bátyuskája msnjével.:P Gergő értelmi szint.:P Bár ő is hülyének nézhet engem. Tőlem aztán.:P Megcsináltam ma új msnem, jelentős létszám csappanás következett be. Régi msnemen volt vmi 100 akárhány egyén, most van úgy 40. Volt egy csomó ember, akikkel nem beszélek 1000 éve, meg olyanok, akikkel nem akarok beszélni, úgyhogy ezt így letudtam. Kármennel sikerült kapcsolatba lépni, bár ide még arról sem írtam, hogy letiltott. Abszurd hülyeség miatt, nem fogom itt részletezni, csak felmenne bennem megint a pumpa. Azt sem, hogy ma mi lett az eredménye a dolognak. (Nahát, zseniális. Kiscsaj megakarja kérni Gábort, hogy oldjon föl. Szeretném tudni, minek??? Azt most nem írom le, hogy tudta meg, hogy le vagyok tiltva, elég, hogy nem kavartam meg nem mondtam róla semmit. Szóval még mindig jó ember vagyok...^^) A lényeg, hogy Kármennek sikerült kicsit belém gyalogolni (ismét), és megdöbbenteni. Noss, kiderült, hogy sosem voltunk barátnők... Okké. Nemmondoksemmit. +1 a veszteség listára. Puff neki.:P (Hehh, Dóri, merthogy így hívják Gergő húgát, nem bírja Gábort. Meg vagyok döbbenve....)

Nem írok többet, pakolnom kell még. Csáó

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr69546813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása