kolibrilina 2008.07.17. 00:53

:P

Tudom, hogy borzasztóan borzalmas vagyok, ez van. Csak eszembe jutott valami. Hosszú távollétem alatt (nem csak míg el voltam utazva), sokan kommenteltek, és nem válaszoltam nagyon senkinek. Szóval, köszönöm mindenkinek aki írt, főleg a dícséreteket, kritikát meg nem is kaptam (ezt is köszönöm:)) és a szimpla hozzászólásokat is. A jövőben rendesebb leszek és helyben válaszolok, remélhetőleg túl vagyok a blog kerülő időszakon. (Talán, mert bölcsebb lettem, ahogy Sunny írta, bár nem hiszem, de Neki biztosan igaza van. Az emailra meg majd válaszolok.:)) Csak ennyit akartam.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr7571911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása