kolibrilina 2008.09.29. 21:53

Sálálá

csak mert nem tudtam jobb címet. Utálom a cím írást. A legtöbb esetben. De belegondolva, hosszabb az utálom listám, mint a szeretem... Tipikusan egyszerűbb azt megkérdezni, hogy mit szeretek... Rövidebb. Sokkal. Egyszer lehet, hogy összeírom.:P Nagybátyám világított rá a minap, hogy olyan vagyok, mint a Hupikék törpikékből Dulifuli. Ez van. Engem ugyan nem érdekel. És tisztában vagyok magammal. 

Fáraszt a suli. Bár ma elég vicces volt, ugyanis beragadt az ajtó... 2x. Bár a második már valamelyik osztálytársam közreműködésével történhetett meg... 

Valójában nem tudom minek jöttem fel. Érdekes, hogy ez elég gyakori lett. Vagyis akkor amikor ide tévek. Ami ritka. Nem tudom mi a gondom most épp. Dekoncentrált vagyok.  Végülis a két héttel ezelőtti héthez képest ( jó mondat) megvagyok. Egyben. Akkor mindenféle dolgok felzaklatt (most meg az, hogy mindig elugrál a villogó izé onnan ahonnan írok, ergo elkezdek máshova írni, és érdekelne miért van ez, mikor hozzá sem érek a touch padhez.), de tisztáztam magamban. Elég sok minden tisztán látok már az elmúlt évem eseményeiből. Ezt teszi az idő. Nem tudom, másképp csinálnék e bármit is. Talán kellett mindaz ami történt. vezet valahova. És ha visszamennék az időben, sem lenne több eszem. Nyílvánvalóan ugyanezt az utat járnám be, hacsak nem lennék tisztában ezzel a jövővel. Ami lehet nem is baj. Nem tudom hol lennék, ha Virággal legjobb barátnők lennénk még mindig (és nem is akarom, ez az igazság), vagy ha a baráti köröm nem változik meg, bár ez csak a fiúkra vonatkozik. Az pedig kétséges, hogy barátaim voltak e valaha. Azt sosem látták, hogy valójában ki vagyok, és azt hiszem, hogy nem is fogják megtudni, hacsaknem egyszer úgy kelnek föl, hogy megakarnak ismerni. Kétlem, hogy ilyesmi történne. Kevesen veszik a fáradtságot, hogy megismerjenek. Gábor vette. Eljutottam hozzá is, be kell venni a listára, hiszelég nagy hatással volt rám. Vele mondjuk ott kezdődik a dolog, hogy ha nem lett volna a legjobb barátom, egészen biztos vagyok benne, hogy más ember lennék most. Elég sokszor megbántam az eltelt idő alatt a történteket. Egszer így, egyszer úgy. Már nincsenek bennem ilyenek, történt ahogy történt, ez van. Abban is biztos vagyok, hogy mi sosem leszünk már barátok. Mert a múlt még akkor is ott van, amikor csak találkozik a tekintetünk. Hogy bánom e... Nem tudom. Néha azt érzem, hogy igen. Nagyon szerettem, és még nem múlt el minden. Talán természetes is. De talán nem baj. Nem jött el úgy érzem még mindig annak az ideje, hogy nyílvánosság elé tárjam mi is történt áprilisban, majd egyszer. Még mindig csak ezt tudom mondani. És akkor is csak arról tudok majd írni, ami bennem történt. Az előrelépés, hogy erről most így írtam itt. De muszáj volt felhozni a dolgot, nem tehetek úgy, mintha nem létezne. Amúgy mi lett volna ha-zni annyira nem szeretek. Sokszor kellemetlen felismeréseket teszek. Ráadásul semmire sem jó. Persze, tanulni kell a hibáinkból... Amire én nem vagyok képes, mint azt elég sok tettem mutatja... Lehet, hogy egyszer majd képes leszek kikerülni ugyanazokat a gödröket, passz. Nem tennék rá... 

Szoktam volt írni f1ről, de most nem sok kedvem van. Nem azért, mert annyira lehangolt. Egyáltalán nem lepődtem meg, mikor Kimi falnak ment. Szinte vártam. Távol álljon tőlem, hogy szidjam. Nekem továbbra is ő a favorit, csak annyi, hogy megszoktam. Jobb nem idegesíteni magam ilyeneken. majd jövőre. Massa produkciója nagy volt, mondjam, hogy sajnálom? Mert nincs így. Bár tény, hogy neki kell VB-t nyerni, mert tökön szúrom magam ha Hamilton lesz VB. Úgyhogy, már csak azért sem lehet ő, mert nem tudnám ezt kivitelezni.:P A Ferrarinál azért elgondolkodhatnának... 1, 2 hiba egy idényben belefér. Illetve nem férne, de megtörténik. De ez már megszokott. És NEM fogom megérteni, hogy miért kell mindig ezt játszaniuk... vagyis azt, hogy Massa mögé behívják Kimit. Ezt sem először játszották el idén, és ezért már inkább morcos vagyok. Nem mintha ez bárkit is érdekelne, avagy bárkit is meglepne. Alonso sikerének örülök, hiszek benne, hogy jobb ember lett ettől az 1 évtől. Meg az ő nagyképűségéhez úgy állok hozzá, hogy van mire. Naggyon keményen tud az az ember. Rosbergnek is örülök, tehetséges srác.:) És persze Glock, aki tényleg kezd kibontakozni és ennek naaagyon örülök. Fogom élvezni Kimi után is f1et. Azért ezek a fiúk még itt (és Vettel) belefognak szólni még Hamilton VBibe. Nem hiszem, hogy képes lenne olyan uralomra, mint Schumi. Hiába hasonlítgatják még Sennához is. 

Még csak 1 hónap telt el, és olyan, mintha hónapok óta suliba járnék. Tanulmányilag pedig nem kezdtem jól, ami azért kifejezetten vicces, mert sokat tanulok. Valahol elrontottam a dolgot, de szerencsére még csak 1 hónap, úgyhogy van időm javítani. És igyekszem nem úgy állni hozzá, hogy ráérek, nem szeretnék nagyon hajtós fél, év végét. Bár matek vizsgára gondolok és kiver a víz. Izgalmas lesz. Írtunk tz-t, azt hittem tudom, noss nem, 2es lett. Na mindegy. Majd lesz jobb. Bár algebrát veszünk, úgyhogy nem tudom mikor. 

Azon gondolkozom, hogy várom e a szülinapom. Betöltöm a kemény 16ot, gondolni sem akarok rá... Egy ideig, pontosan tavaly decemberig vártam ezt az idei szülinapom. Aztán értelmét vesztette a dolog, és nem a tavalyi szn.-om miatt. Van ilyen. És így, hogy lassan 1 éve ez is, lassan nem is érdekel. Jó, hogy ilyen megfontolt vagyok... Szépen átgondolom, hogy megemésszem e a dolgokat... Hehe. Előbb kéne gondolkozni. Igen, ezt már hallották, meg olvasták is tőlem páran. Mind1. Lehet, hogy a filozófusok szerint minden változó, de van ami nem. Például az én kis dolgaim határozottan nem változnak. Lényegükben. Egyébként egy értelmes dologig már sikerült eljutni. Nem akarok más lenni. Megvagyok elégedve magammal. Mindenhogy. Egó helye.:P De szerintem ez fontos és jó, mert elég sok komplexusos embert ismerek. Meg én is voltam ilyen. És bizonyos szituációkban vagyok is. Ami visszavezethető kellemes élményekre... Amikbe ma már nem megyek bele. Meg az ember a gyenge pontját nem teszi közzé.:P Bár azt hiszem, nekem ez már nem az. Csak nyomot hagyott. 

Most sikerült rájönnöm, hogy miért is nem fértem be a táskámba... Plusz mappával mentem ma. Mert elvittem a matek cuccom, ami 2 könyv plusz füzet... És ez így már sok volt. Kitudja mi fölöslegeset vittem még. Ill. azt tudom, hogy az angol érettségi mf.-et fölös volt. Zseniális vagyok. Épp most gondolkoztam el azon, hogy rég nem követtem el semmi hülyeséget, hát de.:P Nem is én lennék. Napi szinten kell valami. Ja, reggel konnektorban felejtettem a hajvasalóm és úgy mentem el, hogy bedugva hagytam... Felhívtam anyám, hogy húzza ki, fél órűval később látom, hogy hívott, felhívom, megkérdi mit húzzon ki... Kicsit megijedtem, hogy nem e gyulladt meg valami. Mint múltkor... Illetve akkor csak befeketedett két papír, nem gyengén. Vicces volt.:P Nem tudom honnan jön ez, de elképesztő dolgokat tudok művelni... 

Jut eszembe. Megnéztem Lüszi és Dávid Szívből szeretnijét youtuben, mert nem voltam itthon szombat este, basszus, hihetetlen az a kislány. Elsírtam magam. És ugye én naagyon ritkán sírok. Már helyre állt a jegességem, amit Gábor felbolygatott annó. Szóval ez a szám iszonyat szép velük. Bár Dávid le lett énekelve. Hallgattam én mindenféle emberek által, magyarul, angolul, franciául, belgáktól stb. meg több magyar előadásában is, valamint élőben nem egyszer, Dórival és Attival is, az én álom Rómeómmal és Júliámmal, de egyszer sem váltott ki belőlem ilyen hatást. De nyílván kellett a dologhoz, hogy egy 13 éves kislány énekelje ezt így. És nagyon pozitív kisugárzása van, nagyon remélem, hogy nem rontja el ez a világ, a média. Kár lenne érte. Nem kicsit. Szerintem legnagyobb tehetsége a mezőnynek. De az is igaz, hogy van pár év előtte még, és nagyon fiatal még a sztársághoz. Már amennyire itt annak minősülnek az énekeseink. Elég gáz, hogy inkább celebek. Hírhedtek, de nem amiatt, amit csinálnak... Művészileg. Bár pl Lolára én akkor sem mondanám, hogy művész, ha erőszakkal kényszerítenének.:P Elértéktelenedett világ. Fujj...

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr60688111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása