Mindenek előtt ez. Bár nem sok hozzáfűzni valóm van. Ha Massa lenne a vb sem lennék boldogabb, mint így, szóval teljesen mindegy.  Majd jövőre.:) A futam érdekesebb részét nem láttam, 20on pár kör volt hátra amikor eljöttünk nagybátyáméktól, úgyhogy ez kimaradt. Amúgy jó nap volt. Mármint a tegnap. Van valahol valami hegyen Budán egy kalandpálya, ilyen drótkötelek vannak sok méterrel a föld fölött és mindenféle ügyeskedős feladat van. Kicsit izomlázam is van ma, megmozgatja az embert rendesen. Vicces pillanatok is voltak, hála az öcsémnek. Egy kötélen hosszú percekig himbálózott, mert nem bírtuk felrángatni a platformra ahol álltunk. Aztán belekapaszkodott a karabénerembe és felrángatta magát, hát örültem. Minden esetre vicces volt. Meg ahogy a hordókban kúszott, meg a fába csapódása, mert neki egyszerűsíteni kellett az átjutást a másik oldalra és csigával kellett menni... Hmm. Tetszett. Aztán sütöttünk kinn, játszottam sokat Annával (már szalad, nagyon édes. csúzdáztunk is:)) és rohangáltam be forma1 miatt. Ki kell számolnom hány nap múlva lesz Ausztrál nagydíj. Majd valami unalmas órán.:P 

A szünet jó volt. De azt hiszem valamit már írkáltam erről. Úgyhogy most nem teszem.

A mai napról nem sokat mondhatok. Megúsztam a biosz tz-t, mert nem volt Nyárádi.:P Angolt meg egész jól összehoztam, szóóval.:)

Sokáig voltam fenn, Pattival együtt szenvedtünk msnen keresztül, úgyhogy nagyon fáradt vagyok. Nem is forog igazából az agyam, nem tudom mit írjak. Olvasgattam Raikkönen blogját (angolul persze, ez ilyen hobby:P) és elálmosodtam mégjobban.:P Nem azért, mert unom, elég jól le tud kötni, csak 5 óra alvás csöppet kevés.:P Azt hiszem nem is ragozom tovább az energia mentes jelenlétemet. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr68748249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása