kolibrilina 2009.03.04. 22:03

2 év

Immáron 2 éves a blogom. Tavaly nem írtam az 1 éves évfordulón, épp más dolgok kötötték le az életem... Most uncsi, úgyhogy eszembe juthat. 

Szeretem a blogom.:P Ennél nincs olyan lezárás, mint a naplóimnál, mert betelnek, csak az ilyen évfordulók. De az is fontos. Túl sokat nem tudok hozzáfűzni, örülök, hogy még mindig írom. Kétlem, hogy abbahagynám. Azon gondolkoztam, hogy vajon 10 év múlva is lesz blog.hu? Szórakoztató lenne, ha 26 évesen is ide írogatnék.:P Hát ennyi.

Voltam ma Szerájban Gyurival, Mercivel és Viktorral. Jó volt. Kis szaftos storyk, hülyülés, stb. Megtudtam öcsém kis stiklijeit is... Amikkel azt hiszem zsarolni fogom. Le is baszhatnám a fejét (megérdemelné), de ez jobb... De lehet mindkettő. Mert nem is kéne errefelé menjen... De úgysem hallgat rám.:P Mindegy, nem az én gondom.:P 

Elkezdtem Twilightot nézni, mert nem volt net, aztán visszajött, msn Pattival és most folytatni akarom, de Kármen is írt, úgyhogy ez egyelőre nem lehetséges. Akivel amúgy pénteken talizok. vagy említettem már? Mindegy. (hmm, ez most minden.)

Nem tudom akartam e még valamit.. Illetve akartam, csak nem tudom mit. Még nem tértem magamhoz tegnap éjjel óta.:P Biosz vicces lett, összefolytak a dolgok a fejemben. Német talán kevésbé... 

Byebye

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr19982008

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Thiết bị thể thao ngoài trời 2019.06.11. 18:07:27

Can you snort oxycodone acetaminophen - How to calm down after adderall

Trackback: Thiết bị thể thao ngoài trời 2019.06.09. 02:12:41

Ingyenes hangszerkesztő minden platformra - midi.blog.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása