kolibrilina 2009.04.13. 11:32

Húsvét

Kíváncsi lennék, mennyi tojáshéj landol az emberek gyomrában így húsvétkor... Egyébként ha éhen nem is haltam a böjt miatt, sonka túladagolásban még meghalhatok.. Bár most pont nincs kedvem. Nem tudom miért, de jelenleg jól érzem magam. Mondjuk. És ez már jó nekem. Főleg azután, hogy hogy éreztem magam a virrasztás elején...

Csak egy kis árulás. Na jó, ez hülye szó. Át lettem verve? talán ez sem jó. A lényeg, hogy csalódtam, megdöbbentem. De nem igazán lesz ez nagyobb hatással az életemre... Talán azon kívül, hogy a dühös, magamba zárkózottságot tükröző fejem rásegíthetett Barna elhatározására, hogy randira hívjon. Ami egy nagy MUHAHA. Kedvelem, de még abban az elvetemült időszakban is, mikor úgy ahogy tetszett, akkor is tudtam, hogy sosem tudnék belészeretni. (És akkor sem, és sosem leszek olyan, hogy csak úgy összejöjjek valakivel... Alapvetően jól elvagyok magamban. Dísznek nem kell pasi. Akkor inkább veszek egy halat.) Ami hátrány olyankor, mikor amúgy szerelmes vagyok... Ez pedig egy még nagyobb MUHAHA. De ez igazából igen jelentéktelen dolog... Mert az életemen csak annyit változtat, hogy már okom is van kiakadni. *tapsvihar* Ez van. Pontosan tudom, hogy az ég világon semmi nem lesz. A nyarat várom. Annyit fogok bulizni, hogy nem fogok vele foglalkozni... Viszont hihetetlen idegesítő, hogy az egész lényem nem ér semmit akkor, amikor kéne... Nem tudom megfejteni, hogy mi a gond velem... Állítólag ilyen meg olyan szép vagyok, állítólag ilyen meg olyan különleges vagyok... Legalábbis elfogadható gondolkozású, stb.

DE, nem fogok itt bedepressziózni. És nyávogni sem. Tegnap kocsmáztunk. Andris, Tibi, Betti, Ági, Bence, én meg öcsém. Fura formáció? Hát az. De mióta két, hmm három hete kissé kifakadtam, békén hagynak teljesen. Pénteken rámírt a Tibi, hogy nem megyek e velük Szerájba. Szeretném normalizálni a kapcsolataim, úgyhogy mondtam, hogy de. Csakhogy Szeráj zárva volt. Így egy dohszagú kiskocsmában kötöttünk ki. De abszolút jó volt, és ennek örülök. Persze nincsenek olyan illúzióim, hogy most minden ok lesz. Egyébként továbbra sem célom visszakerülni a társaságukba vagy akármi... Elvagyok én nélkülük, de attól még néha el lehet mászkálni, meg nem muszáj ölni egymást. Hívott Andris, hogy menjek ma hozzájuk, osztálytársak lesznek, piálgatás, de azt hiszem kihagyom. Szükségem nincs rá. Nem emlékszem, hogy írtam e szerdai métázásról, ami szintén jó volt, lett volna... De sebaj. 

Holnap nem megyek sehova úgy döntöttem, max Kármennel találkozok, mert ígérem neki egy ideje. Viszont muszáj tanulnom, tételeket is kell kidolgozni, stb... Ugyanis Olaszországba is megyek májusban, úgyhogy... De most tartok tőle, hogy beleesik a vizsga időpontja az ottlétembe... Bár akkor is van pótvizsga. Elvileg. Mindegy, engem a legkevésbé sem érdekel a vizsga, ha az életem árán is, de megyek.:P Olaszország nekem minden csúcsa, úgyhogy.:P Hogy Izraellel mi lesz azt nem tudom. Sok dolog miatt is. Hogy lesz e elég ember, meg nem jelzett vissza akinek írtam... Hehh. De egyébként nem érdekel.:P Izrael a bokámnál van, Olaszország meg a glóriámnál lenne, ha lenne.:P Illetve azt hiszem a szarv helytállóbb, arra még vannak esélyeim.:P 

Most valami mást kell kezdeni magammal míg nem indulunk. Bye

UI: Holnap bioszozok. Tz-vel kezdünk.:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr551062198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása