kolibrilina 2009.06.13. 19:27

2. dühroham

Hmm, 5 percen belül? Épp a gépem takarítom a hülyeségektől amiket mentegetek, kapok, stb... Plusz rendszerezni kellett már megint. (A rendmánia csak itt, ugye.) Belebotlottam a talán 1 hónapja letöltött magyar.rar-ba. Kibontottam. És konstatáltam, hogy szinte minden megvan benne amit én kidolgoztam vizsgára, és nem kifejezetten tanultam meg... Teljesen megfeledkeztem róla. De ez nem nyugtat meg. NEM HISZEM EL.......................................
=[

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr551183065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása