kolibrilina 2009.07.30. 00:47

Na akkor képek

Már régóta beakarok rakni néhány képet, most érkezett el az idő.  

A távoli közeljövőben szeretnék egy ilyet. Marris D220m. Marrisom van, de azt pontosan nem tudnám megmondani milyen. Valami C. De Az klasszikus. Ha komolyabban belefogunk ebbe a zenekar dologba a lányokkal, akkor biztos, hogy beruházok rá. Bár, most nyelvvizsga, aztán jogsit szeretnék... És akkor már egy kocsi sem ártana.:) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ez a sulis falam. Volt. Év végére volt több, mint 40 csokipapírunk a falon... Ez a projekt kezdeti stádiumában készült. De aztán le kellett szedni... Utálom az Sz.M.et... Pedig én mindent megpróbáltam... A tanárok nem hagyják a kreativitásom szárnyalni.

 

Volt egyszer egy kaspó... És egy virág. Valamint egy kiüresedett macis zsepisdoboz (színváltós, 1 kék, 1 sárga...). Ezeket gondoskodó ofő helyettesünk, Sz.M. hozta... És volt egy toll... Dani tolla. Aztán lett belőle kettő, mikor a frusztrációm levezettem rajta. És akkor találkoztam a kaspóval, virággal, dobozzal és eszembe jutott a toll. És megszületett szabad elgondolású alkotásom. Valamiért nem aratott osztatlan sikert. (Mint a ballagási virág díszem... Nem tudom, mi volt a hiba a különböző irányokba döntögetett virágok táblán való halmozásában... Szerintem jól nézett ki. Újszerű volt.) Egyébként hosszas küzdelmek árán sem sikerült macis dobozt életben tartanom, mindenki alig várta, hogy kiürüljön és ki lehessen dobni. Nem volt gyerekszobályuk...

Ezt egy izgis törin alkottam. Én vagyok a fekete kupakos tűfilc (a fő énem.) éés, az összes többi tűfilc is.:P A személyiségeim.:P Mert állítólag sok van. A fehér ceruza (amúgy sok sok éves, még egy ausztriai divatbemutatón kaptam szuvernírnek) Patti, ő van velem egy szinten. Van még Zsuzsi, Bence páros, meg Szecsa és Hanna, és az egész cucc alá eldugtam az öcsémet is... (És mellékesen, a képen még látható a sulinaptáram. Szegény szegény, kitudja milyen idiótánál van....... Az akkor aktuális könyvem alatt- nem tudom fejből ki írta, de Pasinevelde a címe.)

 

Azt hiszem kémián születtek. Van egy virág, méhkas és méhecskék. (Időről időre rajzolok a mutató ujjamra egy zümit és Zsuzsit az őrületbe kergetem.) Van egy Lina, és Zsuzsi és Szecsa is kaptak méhecskét. (Ilyenkor nem alaptalan elmebetegnek tartani...)

Most ennyi. Kiderülhetett mennyire kreatív vagyok.:P Valamikor szeretném megcsinálni az Izraeles postot és kellene olaszosat is, de valószínűleg pénteken elvonatozok... És mint megtudtam, 5 napom megy rá a hegymászó kalandunkra. Izgalmas lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr581276802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása