Nem volt rossz. Vagyis egy közepest megérdemel. Hétfőn túlpörögtem ami aztán átcsapott a másik végletbe... De ezen esetemben nincs miért meglepődni. A nap legérdekesebb pontja az volt, mikor az öcsém megjelent a sulimnál... Nekem biosz közepe volt, de épp nem csináltunk semmit és az ablaknál álldogáltam. Kissé meglepődtem. Szünetben az okos portás csapott nagy balhét, így nem jutottam ki megtudni mit is akar, de mikor végeztem (2 órával érkezése után) is ott volt még, hát persze, hogy nem rám várt... No de mindegy. 
Kedden ennyi sem történt napközben. Délután Zsuzsival ücsörögtem a Hubayn lévő parkos területen egy szomorúfűz alatt (és senkit nem lep meg, hogy ez a kedvenc fa típusom... Nem feltétlen a neve miatt, csak kedves emlékeim vannak fűzekkel, másrészt gyönyörűek). Jó volt, hogy kiélveztük még az enyhe őszies időt. Itthon még mutogattam neki zenéket amikért épp megőrülök, aztán hazament. 
Szerda számomra csak itt nem publikussá váló dolgok miatt volt érdekes. És mondjuk azért, mert a rövidgatyám nagy hatást tett a legtöbb közelembe kerülő hmm, hímneműre.:P Ami délutánra már több volt, mint zavaró. Elmentünk Zsuval plakátkiállításra, Szecsa nem jött, mert még mindig lakat alatt tartja az anyja.:P A plakátok után kb 2 órát töltöttünk a Hősöknél a buszmegállóban, szmogosabb helyet aligha válaszhattunk volna. Végülis, ott volt 1 köpésre a Városliget, nehéz volt dönteni hol jobb üldögélni... Később az ücsörgést áthelyzetük a náluk lévő villamosmegállóra ahonnan fél7kor keveredtem haza, amit anyám kissé furcsállt, miután nem jelentettem be fontos napi terveim. Sebaj. 
Csütörtök volt a nagy családi események napja, de ezt sem publikálom.:P Nem mintha túl sokakat érdekelne, de jobb nekem így. Suliban egyébként annyi történt, hogy magyaron két karó után engem húzott elő a kalapból a tisztelt tanárnő, így kénytelen voltam szembenézni a rémálmommal és lenyomtam egy 4est a barokkból, ami bosszantó, mert én 5re tudom. Csakhogy kicsit stresszes volt a dolog, pedig én vagyok az, aki úgy felel mintha vicc lenne az egész. Nem szokta az ilyesmi felborítani a lelkiegyensúlyom. Volt még etika szakkörünk is (hétköznapibb nevén beszélgetés a Vasadival.:P) ami naagyon jó volt. Sajnos meg kellett tudnunk, hogy sanszunk sincs megszabadulni Tibitől, de még reménykedünk. 
Tegnap, vagyis péntek. Hahha. Hmmm. A sörözéstől és különangoltól visszamenőleg nem emlékszem. Nyílván mert semmi nem történt. (Vagyis nem publikus. Ez szórakoztató. Még párszor leírom és menni fog csukott szemmel is.) Ja, tudom már. Naaagyon unalmas volt. Minden. Az egész nap ahogy volt. Vagyis a kocsmától már ok, na de az órákon majdnem belehaltam az unalomba.:P Ha majd végleg eldöntöm, hogy megakarok halni, azt hiszem az unalmat választom mint elhalálozást segítő állapotot. Bebizonyítom, hogy igenis bele lehet halni, és már volt értelme a dolognak a világ számára is. Lenyűgöző, milyen nagyszabású dolgok születnek a fejemben néha. A sör jó volt, az angolom is, mit írjak még? Azt most nem mesélem el, milyen kevés köze volt az angolozáshoz a dolognak...:P Volt jobb témánk. Hát megesik. Ha Viki vagy én kevésbé hülyék lennénk, jobban menne.:P 

Ma. 10kor már fenn voltam. EZ úgy történhetett meg, hogy 10kor le is feküdtem. De durva. Ilyen igen rég nem volt. De rájöttem, hogy van haszna a dolognak, mert így sokkal hosszabb a nap, a lehetőségek meg nem épp végtelenek, de több van belőlük, mintha az ember 2kor kel... Így olvastam, takarítottam, megpróbáltam emberivé varázsolni az arcom és még mesét is néztem a törpémmel. Z a hangya. (Vikinek kellett letöltenem... Van 1 nagy listám, főleg rajzfilmekről. Vicceees.:D) A hangya dumája tetszett, de annyira nem kötött le összességében. Sebaj. tegnap az Édes novembert néztem (ezt is Viki miatt igazából, míg leszedek neki mindent megművelődök.) ami egy igen jó film. Keanu Reevse-t (ha így írják) továbbra sem nagyon szeretem, de Charlize Theron alakítása tényleg átütő volt. Nem nagyon van kedvem most filmelemzést készíteni, úgyhogy csak annyi, hogy 10/9.

Rájöttem, hogy a héten dupla biosz fakt előkészítőm lesz, vagyis pusztán 'hobby'ból 9 órát leszek pénteken a suliban... Vááá. 
Plusz muris (jó ez a szó:D) infó, az öcsém az Én osztálytársaimmal bulizik. Egész pontosan ott van Gergő hatvani ivópartyján. Mert kb így tudnám definiálni. Először begurultam, de aztán rájöttem, hogy ez még jó is lehet... Én meg nem mentem, mert Szecsa sem és amennyire tudom, senki olyan akiért levonszolnám magam olyan messzire... Mert miután Gergő nem volt képes kideríteni a pontos címet, miatta sem. Ez van. Így aztán maradt a nyugis itthonülés. Amivel semmi gondom, sőőt. Lesz jövőhéten elég dolgom.

Hétfőn Zsuzsinál alszom, kedden ő itt, közben Szecsával meg kell alkotnunk a szülinapi ajándékát... És nekem még el kell menni vásárolni. Össze is kéne írnom mi kell, jut eszembe.:P Szerdán angolom lesz, csütörtökön vágatok a loboncomból (amihez már nincs kedvem, mert még ha csak 1 centivel és, de rövidebb lesz és annyira széép hosszú.:P Viszont rájöttem, hogy nem lesz semmi a lenövesztem a hajam projectből.:P Szerintem már jövő hónapban vissza lesz festve szép gesztenyére.:P) pénteken meg az a jó kis biosz... Sose lesz vége.:P 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr661377924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása