Merthogy a hétről nincs mit írni, írtunk 'néhány' dogát... Többre nem is emlékszem.

Pénteken suli után Szecsával alkottunk faszságot, haggyuk. Játszótéren is voltunk, méginkább. Hazajöttem, eltököltem az időt aztán öcsém és Gergő kíséretében elmentem. Oktogonnál összeszedtem Zsuzsit, vettem piát, visszamentünk Nyugatihoz és onnan csapatostul Kristófhoz mentünk. Igazából néhány mondattal össze lehet foglalni a bulit. Mi voltunk össz 2 lány, sok fiú, ami igazából semmit nem eredményezett.:P Józanon próbáltam hangulatot teremteni, de mivel erre csak Zsuzsi meg néha Peti (aki hol itt, hol ott volt és mire lett volna én már nem nagyon...) volt vevő, abbahagytam. Aztán szorgosan meghúztam mindent amit találtam és vizipipa, zene meg az ágy között osztottam meg magam. Gergővel szétpukkasztottuk az ágyat, amit most nem mesélek el.:D De reggel megszerelték (ami külön élmény volt.) A padláson meg az utcán is jártunk különböző okokból amik nem nyílvános témák.:P Én meg persze a wc-ben is, mert akkor is azt vallom, hogy ha kihányom a sok izét sokkal jobb.:P 1kor elaludtam, Gergő is, valamikor 3kor arra keltünk, hogy üvöltöznek egymással a többiek, szerintem pokróc meg párna gondok voltak. Mi jártunk a legjobban, Peti pl nagyonföldön aludt.:D Hála annak, hogy aludtam teljesen jól voltam. Reggel nagytakarítás volt (én főleg nézőként működtem közre) és valamikor elindultunk. (Miután Zsuzsi, aki 3kor lelépett a barátjához, visszajött.:P) 

Vásárlás. Körbejártuk fél Pestet, leszakadtak a lábaink, benyomtunk sok egészségtelenséget ésatöbbi végül mindenki boldogan távozott, kár, hogy Szecsa anyja az ő örömét elbaszta.Ezt nem fogom megemészteni egy ideig. De megkapja szerdán, csak húzzon el. Pffffff. 

Patti közben hívott, futok 1 kört anyámnál. De lehet egyszerűbb, ha közlöm, hogy f5kor elmentem. Viszont most akkor elmegyek hajatmosni meg ilyenek... Pénteken újrafestetem a hajam.:P Ennyit erről.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr881442192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása