Már nem tudom miit kezdjek magammal, hogy ébren maradjak. Voltam vásárolni (meg lett a tökéletes ruha), rohantam Pattihoz, így voltam nála- ami rövidre sikeredett, és rájöttem maradhattam volna még, de nem tudtam, hogy anyám megy úszni- aki amúgy ki van borulva szóval jobb nem feszegetni a húrokat... Vagyok itthon és próbálok tanulni. Nagy adag föci és magyar. A matek doga anyagáról nem beszélve, de az esélytelen, úgyhogy hozzá sem nyúlok. El kellett volna magyaráztatnom Szecsával, de kiment a fejemből. Remek. Mindegy. Akkor is ébren maradok, ha holnap csukott szemmel megyek be suliba.:P

A tegnapi nap gyásznap. Räikkönen gyaníthatóan befejezte F1es pályafutását, ami engem teljesen letaglózott, bár persze sejthető volt. Azt hiszem csökkent hévvel fogok F1et nézni egy darabig. Vannak gonosz kis vágyaim, de inkább nem írom le.:P

Ma egyébként alkotós napom volt, de azt hiszem azt sem írom le.

És amúgy itthon minden a feje tetején áll... Majd egyszer elmesélem, miért is --------------------------.:P (utólagos törlés) Amiről egész megfeledkeztem, de anyu szóba hozta.:P Na persze ez az a téma, amiről nem kellene hosszas értekezést folytatni, már csak azért is, mert jelentős látszámú ismerős olvassa a blogomat.:P Nemgáz. Ha már problémás vagyok, legalább legyek tényleg az. Vagy legalábbis a család.:P 

Most pedig visszatérés a retorika gyönyöreihez... Bár ha jobban belegondolok, megéheztem. Inkább enni kéne.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr951538432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása