kolibrilina 2009.11.29. 20:48

Mert nem

Persze leírhatnám, de azt hiszem így is több mint épp elég nyílvánosságot kap...  Ami nem kell. Főleg, ha semmi.

Szóval, afterről írogatás kimarad.

Ellenben pénteki csótányboncolás akkora élmény volt, hogy muszáj egy kicsit írnom róla. Gyűlölöm a csótányokat. És nem vicces dolog egy éter gáztól elvileg kimúlt, valójában még kifejezetten élő, 7 centis amerikai csótányt vagdosni... Ami állítólag gyönyörű. Bennem ez pont nem merült fel. Ellenben vannak nagy szárnyai, sok lába és egész érdekes belseje. De azért egy mozgolódó, kifeszített csótányt felszabdalni, majd a belsejében turkálni annyira nem poén.:P Miután nevet adtam neki sokkal jobb lett..... Illetve kiszedegetni a zsírszöveteket és a szerveit már érdekes volt, azt egyszerűen biológiai szemszögből néztem. De az élő, mozgó, egyben lévő állat... Nem tudom miért rettegek tőlük, de szabályos pánikrohamot tudok kapni. Vicces...:P

Patti Spanyolországban van, várom hogy visszajöjjön. Remélem minden ok.

Le kellene feküdnöm korán, mert holnap korán kelek... És még nem kifejezetten aludtam ki magam. Tegnap öö 4 körül fekhettem le. 10kor felébredtem, hogy éhes vagyok. Brr. Aztán aludtam délután, de még mindig csak vagyok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr141561712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása