kolibrilina 2010.01.18. 20:31

+o(

Most nagyon nagyon nagyon nagyon........
rossz a hangulatom.
És nem tudom mi a fene bajom van, gyakorlatilag már 1 hete. Már magam pofoznám föl, hogy térjek észhez. Egyszerűen csak minden ROSSZ. És nem azért, mert minden rossz, hanem mert MINDEN rossz. Remélem világos... Akarok egy lakatlan szigetet. Most. Sok napsütéssel. Káros dolgokkal. (Mint az uv sugárzó napsütés is...) Szeretem zenékkel és könyvekkel. És gondolkoztam, és igen, szeretem emberekkel is. Csak távol ettől az undorító téltől, az undorító tanulnivalóktól, az undorító emberektől akiknek egyszerűen nem akarom nap mint nap látni a fejét és hallgatni a hülyeségeiket... 
Valójában legfőképpen magamtól kéne jóó messze kerülnöm.
Mindig rossz vége volt ha huzamosabb ideig maradtam kettesben a tudatommal. Most 4 nap épp elég volt ahhoz, hogy még inkább az agyamra menjek és kellően mélyre lökjem magam, minden szempontból. 

Valaki mondja meg miért kell kémiát tanulnom? És úgy egyáltalán... SOK fölösleges dolgot. Tudom, hogy ez örök kérdés diákkörökben, de engem megöl ez az egész. Na jó, általában addig nem, míg valaki fel nem hozza, hogy hogy is tanulok. ROSSZUL. Jó? Most a Vasadi állított meg a félévim miatt, de neeeeeeeee. Komolyan, csak a jövő évtől számít... És kit és miért érdekel, hogy 2es vagyok kémiából, ösztönzőleg 3as fizikából és határozottan gyenge 2es matekból... Én soha nem próbáltam együtt élni ezekkel a tantárgyakkal. Csak túlélni őket. Oké, boldog békeidőkben 5ös voltam kémiából hála a nagy mennyiségű magolható anyagnak. Aztán jött a tömegszázalék és anyagmennyiség és elveszett az ügy. Idén pedig a szebbnél szebb részletei a szerves kémiának aminél esküszöm nincs gusztustalanabb dolog a tananyagok között... A mateknak legalább van valamiféle értelme, ha mást nem az, hogy kell az érettségimhez. (más kérdés, hogy jelen állás szerint még akár meg is bukhatok addig...) De a szerves kémiának??? Nulla. Semmi. Nihil. Minek??? És igen, 5ösnek kéne lennem belőle tantárgyakból 4 leszek, de ez csak félév... Ami elrepült mellettem. Oké, a nyelvtan 3as az más... És az irodalom 4es nem kifejezetten az én hibám... De nem kívánom kommentálni. Nyilvánvalóan alul teljesítettem még a legalsóbb mércéimhez képest is, de van még új nap.:P Haha. Mindig ezzel jövök.
Oké. Talán teljesen és totálisan alkalmatlan vagyok a tanulásra. Azzal foglalkozom ami érdekel. Néha még azzal sem. Mert lusta és most még idegbajos is vagyok. Nagyon remélem, hogy ez kinövöm kategória, mert ha még 1-2 hétig így maradok, valami csúnyát fogok elkövetni.:P 
És most, elmegyek kémiát tanulni. Mert igenis képes vagyok és hiába a hírek rólam, SZOKTAM tanulni. Néha. (Különben is, ez miféle hozzámállás így a tanári kar felől?:P Kétségbeesésbe hajszolnak... Valójában minden az ő hibájuk. És az ember már a kedvenc tanáraiban sem bízhat.- Nem, most nem érdekel, hogy mennyire tényleg igaza van.)
Vajon lesz olyan életem során, hogy azt lehet rám mondani "normális"? Nem úgy normálisan. Normálisan normális. Az én fogalmaim szerint. Mert most minden vagyok, csak az nem.

Patti, most a csütörtök éltet. Remélem addigra pont kinövöm ezt. Mert sem jó társaság, sem kellően Betty nem leszek így. Csak valami hisztis idegbajos őrült.:P 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr501683047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása