Annyira jó hallgatni.:) Tavaszt akaroooook. Valaki illetékes tudassa már a téllel, hogy lejárt az ideje!

Írtam ma egy közepesen jó magyar tz-t, tartok az eredménytől, mert bár legjobb tudásom hoztam, az nem mondható túl naagynak. Vagyis, mivel a rizsát kiszűrtem és a lényegre koncentráltam, azt hiszem méterekkel lett rövidebb a dogám, mint pl. a padtársamé... Bár ő úgyis rendszerint félreértelmezi a feladatot és furcsaságot költ bele, úgyhogy ez nem mérvadó. És mily szerencse, hogy unalmasnak lett találtatva a blogom és vélhetően nem olvassa.:D Ha meg igen, hát szerintem ez nem fog nagyobb törést okozni a lelkében, mint az elviselésem.  
Holnap matek tz. Azt gondoltuk Szecsával, hogy benn maradunk matekozni, ami meg is történt, vagyis a bennmaradás, csakhogy a volt 1 kis show Tibiék részéről és nem lehetett kihagyni... Végül eredménytelenül távoztunk, de holnap bemegyünk első órába és átnézzük. Addig is nincs sok kedvem tanulni, de kénytelen leszek... Ugyanakkor, nagy a gyanúm, hogy az öcsém nem fogja kölcsönadni a számológépét, mert végre egyszer visszaütött rá a szarkavarása és hajlandó vagyok elfelejteni apám üvöltését azért, amit Máté kapott... Hahaha. Megérdemli, sokadszorra lettem lebaszva, mert egy kis görény, de most anyám volt szíves felhívni rá a figyelmem, hogy nem feltétlen apám a bolond, csak Máté ferdíthetett... És tény. Persze anyám is képes engem előtérbe helyezni ami a nyakazást illeti, de már neeem érdekel az egész.
Csütörtökön kémia felelés. Jeee. Kénytelen voltam megkérni, mert határozottan nincs kedvem a kémia miatt évet ismételni. És így egy plusz évet szopni vele. Úúúúú. Már a gondolat is pusztító...
Messzebb menő dolgok nincsenek a fejemben. A bioszt megtanultam, kellene magyar házit írnom és angolozni. De azt mindig.:P Ja és persze a matek. És 9kor lefeküdni, mert holnap fel kell kelni és nem aludtam túl sokat.
Kigőzöltem a fejem, nagy élmény volt. Most meg sóoldatban ázik, jó, nem, már szilárd.:P Mimikám mintha most estem volna át a botoxon... Amim sosem lesz. Ellenben a seggzsír belövés poén.:D

A hétvégém jó volt, pihentető és közepesen eseménydús. Megnéztem 1 szar filmet- New York, I love you- a vége volt a legjobb... Nem csak mert végre, hanem, mert tényleg. De komolyan, ezt nem kellett volna erőltetni... Voltam moziban nagybátyámmal, törpe öcsémmel és Alex-el, ők elkéstek, én vártam rájuk. A film az Alice volt imaxben (adják egyáltalán nem ott?:O) ami miatt igazán igazán kár volt az Avatar vetítését egyre vagy mennyire csökkenteni... Nem tetszett. Gondoltam a negatív kritikák eltúlzottak, de nem. Csak a színészek jók, néhány látványelem is tetszett, de az egésznek az összessége annyit adott, hogy nem vágyom többszöri megnézésére. Ráadásul Johnny Deppnek közel nincs akkora szerepe, hogy elvigye a filmet. Sőt, alapvetően senkinek nem kell nagyot játszania. Hát ez van.
Ezután találkoztam Vigivel, akiről gyanítom nem sok szó esett itt még, és nem is most fogom mostanra 10-11 éves ismeretségünk történetét elmesélni. Már a nagymamáink is ismerték egymást kamaszként. A nagybátyám és az apja legjobb barátok, az anyám és a nagynénje majdhogynem szintúgy. Na szóval így. És hogy miért nem 17 éves ismeretség? Hát, mert kaposvári és Aradig kellett mennünk, hogy találkozzunk. Na de aztán a kalandok...:D Oké, nem most. Szóval volt BKV büntetés (most itt kezdhetném az anyázást cifrán magyarosan, de már kikáromkodtam magam.), eső, majonézes csibe burger (gyűűűűlölöm a majonézt, de elfelejtettem szólni...) Vörös oroszlán- ahova vélhetően nem megyek többet, kellemes hely, de se nem dohányzó, se nem... Nem tudom. Valami hiányzott, legfőképpen a beígért koktélcseresznye és cseresznyés ízesítés a kávés izémből. Latin szerető. Ja. Emlékszem. Tudok sookkal jobb helyeket is, úgyhogy ez egyszeri volt.:P Sok sok idő múltán pedig a Westendben kötöttünk ki ahol egy fotelon ülve fikáztuk az embereket, oké, én fikáztam. Hmm, egyszer el kell menni Pattival, na vele hogy lehúznánk mindenkit húúú.... (Most feltört a vörös szemű, ördögszarvas mini én... Azt hiszem vasvillám is van.) És the end. Kellemes volt. Volt nálunk Annapanna is, igazán az Één unokahúgom, nézte velem a forma1et. Pedig csak most lesz 3.:D (L) F1 lenyűgözően unalmas volt, arról nem is beszélve, hogy úgy nézni, hogy igazán senkinek nem szurkolok... Az az igazság, hogy annyira nem hoz lázba, hogy van Schumi. Vagy összeszed még 1 vb-t a 7 mellé 3 év alatt, vagy nem. Nem hiszem, hogy nagyon lényeges kérdés. 7 vagy 8? Hát nekem mindegy. Csak ne valamelyik Ferraris legyen vb. És a Ferrari úgy eleve. (Bár igaz, még inkább Alonso, mint Massa...)

S most, tanulok.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr971844779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása