Visszanéztem, nem volt még. Furcsa. Szóval most Girl with broken wings.

Nem tudom miért vagyok ezen a körpályán. Mindig meglepődök amikor ugyanott találom magam, mint ahol kezdtem. Őrjítő. Nem látok belőle kijáratot, vagyis vagy teljesen kikapcsolom az agyam- amire jelenleg pusztán 2 módszert látok, drog vagy alkohol, esetleg mindkettő- vagy megbolondulok. Beszippant magába a képzelt depresszióm és a végén egy kényszerzubbony fogja bizonyítani valódiságát. Pedig azt hittem.
De lehet hogy most hiszem csak.
Azt hiszem végig fölösleges kérdéseket tettem föl magamnak. A válaszok pedig teljesen rosszak. Jobb lett volna az egészet el sem kezdeni. 
Tehát. Most vagy ugyanott vagyok, mint voltam, vagy csak flashbackem van. Utóbbiban reménykedek. Ha nem áll össze minden, szét fogok esni.

És új külső kell a blogomnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr952250318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása