írom le a bulit. 

Amúgy, azt hiszem még nem jelentettem be itt, hogy vesztettünk. Loptak, csaltak, hazudtak, úgy kell az iskolának. Adtunk egy tökéletes, színvonalas kampányt, de kevésbé voltunk újszerűek, mint a hazugságok, úgyhogy ők nyertek. Tudok veszíteni, ha tisztességesek lettek volna elfogadnám. Így nem. Az összes tanár, a saját osztályfőnöküket is beleértve, ránk szavazott volna. Mindegy. Mégsem fogok erről részletesen írni, mert úgy döntöttem, hogy magam mögött hagyom. Saját vereségemként éltem meg, ki is borultam rendesen- minden osztálytársam, ismerősöm és tanárom nagyon kedves volt, úgyhogy bár én nem sírok emberek előtt, pláne ennyi előtt, legalább pozitív energiát kaptam vissza. Ezvan.
Főleg, mert az amennyire lehet, titokban tartjuk a részleteket buli elfelejttette az egészet. Van más ami lefoglalja az agyam. Lehetne az töri, magyar vagy német is, ezen még dolgozom. 

A baj az, hogy ez csak félig az én életem. 

Ennem kéne, nem rég keltem föl és így kihagytam a reggelit. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr442324410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása