Szinetár Dóra : Srácokról

Esténként kiülnek a térre,
fuldokolnak a cigitől,
fociról beszélnek és nőkről,
s persze a sikereikről...

llyenkor olyan nagy a szájuk,
máskor meg hallgatnak kukán,
legtöbben tánc közben is bénák,
igazán egyik se nagy szám...

Elvinnének moziba, de sajnos ők csak
Bruce Lee-t kedvelik,
fogdossák a kezem, de az összhatáson
ez már nem segít...

Srácokról - sok jót nem tudok,
srácokról - jobb ha hallgatok,
valljuk be - mind egy nagy csalódás!

Srácokkal - nem jó semmi sem,
srácokkal - nincs mit kezdenem,
mondjuk ki - lányok, nincs megoldás!

Némelyik olyan komoly néha,
akár egy vakbélgyulladás,
a másik nyerít mint egy musztáng,
s ez nála szimpla kacagás...

És közben egyikük se sejti,
miért jó szeretni egy lányt,
ők csak a szexlapokat bújják,
undok és rémes figurák...

Eljönnek a színházba, de fix, hogy ott is
a balhé kell nekik,
Richardot, a harmadikat -
látná Shakespeare! - csúzlival lövik...!

Srácokról - sok jót nem tudok,
srácokról - jobb ha hallgatok,
valljuk be - mind egy nagy csalódás!

Srácokkal - nem jó semmi sem,
srácokkal - nincs mit kezdenem,
mondjuk ki - lányok, nincs megoldás!

Tegnap estig azt hittem ez így lesz mindig,
nem jön változás,
de feltűnt közben valaki, s a véleményem
most már egész más...

Srácokról - a kép most változott,
srácokról - lányok, nem titok -
tudnunk kell jót is - egyet és mást!

Srácokkal - van mit kezdenünk,
srácokkal - szebb az életünk,
egy kell csak - hogy mindet
másképpen lásd!

by http://zeneszoveg.hu

Nagyon nagy ez a szám.:D Hallgatom Dóri tizenévesen készült cd-jét. Írtó jó hangulata van. ,, De szép buli után a takarítás" ,, Elhagyott harctér lett a féltett új lakás" Meg mi most viccelni fogunk twiszt helyett.:D Eddig is vigyorgó rohamom volt, most pláne. Szerencsétlen gépemet teljesen leamortizáltam. Mind a 3 egész vmennyi GB-ját lefoglaltam.:D Mondhatom nagy teljesítmény. Írtam már, ezt a gépet múzeumba kellene vinni. Kb. 10 évéhez közelít. Na nem baj. Ott van anyámé, azon van elég hely a többi szaromnak:D Elkísértem Gábort angoljára. Az oszt. társ Gábort.:) Anyám persze kombinálni kezdett... Fölöslegesen, ez már lejárt dolog. Másik Gáborom meg elég fura volt, én meg elég hülye.:D Nem baj, Hétfőn úgyis lenyugszom. Biztosan fogok valamit látni amit nem kellene. De Pénteken sem fájt már fura mód. Talán, mert nagyon fel voltam pörögve. Ezért semmit nem voltam hajlandó tudomásul venni. Most is fel vagyok. Jó lenne ha itt lenne Mátéka, mert vele lehet hülyülni. Ha mást nem is.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr5991570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása