kolibrilina 2007.06.16. 17:12

Pihi van

Rájöttem, hogy csomó hülyeséggel töltöttem meg a blogom. Úgyértem számomra a latin hülyeség. Na már megint kezdem az értelmes fogalmazást. Öcsém épp most állt elő ama remek ötlettel, hogy csináljunk itthon tiramisut. Kedvenc sütim, de kétlem, hogy ha mi csinálnánk az jó lenne. Igen, szóval Máté beköltözött. Eddig tartott a nyugi. Ide jobban nem részletezem, naplómba és Évikének már megtettem, hogy mit is érzek. Ugyanis Máté olvashatja a blogom, mert tudja a címét. Amúgy is jobb ha még egyszer nem írom le, mert így is elég rosszul vagyok. Nem baj, itt a nyár, megvan a körömlakk lemosóm, holnap angol és kell egy csomó házit csináljak, szóval minden tök jó... Pénteken megyünk wellness hotelba évzáró helyett.:D Vasárnapig ott leszünk. Jajj, de jó is lesz. Ülök majd a jacussiba amíg oszt. társaim Lami beszédét hallgathatják majd a tűző napon. hehe, szívből sajnálom őket. 5.ben sem voltam évzárón, csak akkor azért, mert Tónival, Marcsival, Marcsi lányával Timivel és Katival Bécsben voltunk egy divatbemutatón. Jajj akkor is annyit röhögtem...:D Sose felejtem el, pedig akkor már elvolt lopva a naplóm ezért azt nem írtam le sehová, meg régen is volt, de örök emlék. Öcsém épp a kb. 15 éves TV-én keres DVD adót. Gratulálok neki...:P Nem tudom miért nem a rendes TV-én nézi meg a kis szarját...:P Na mind1, én ezt most abba is hagyom és keresek valami elfoglaltságot.

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr9199878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása