Guns n' roses- November rain
Épp ezt hallgatom. Ez a szóló isteni. Annó Zsuzsival tomboltunk rá... A naplómba leírtam azt, hogy milyen is volt az Oltári, és valahogy nincs kedvem még egyszer megtenni ezt. Úgyhogy csak annyit róla, hogy érdemes megnézni. A fiúk nagyon elemükbe voltak, Atti, Serbi, Mázs, Kiskeró és Dave. Jó volt nagyon. Azt hiszem most azt fogok hallgatni... Nem, elötte még egy Szeretni valakit valamiért. ,, Akkor is, hogy ha nem lehet, hogy ha fáj..." Szeretem. Tavaly táborban Zsófival a sötétben hallgattuk az ágyán ülve. Igencsak meglepődtem mikor azt mondta, hogy dumcsizzunk. Érdekes a viszonyom Zsófival. 5.et azzal kezdtem, hogy utáltam. Aztán úgy fél évig legjobb barátnők voltunk. És egyszercsak kiutált a kis csapatunkból. Ami ugye belőlem, belőle, Zsuzsiból, Dóriból és Bettiből állt. Zsuzsi velem együtt szakadt ki. Nem mintha őt is utálta volna, most is odavan érte. Eltelt így egy hónap aztán kibékültünk. Ezt azzal ünnepeltük meg, hogy egy hétig tesin nem csináltunk röhögésen kívül semmit, amikoris a Dór helyettesítette a Vladárt. Ezután a Bettit utálta ki. Engem hidegen hagyott a dolog, örültem, hogy kibékültünk. Persze furcsa érzés volt, és valahol mindig haragudtam Zsófira a hirtelen "elhidegülése" miatt. Amikor megkérdeztem tőle, hogy utálnak e (azután, hogy láttam, hogy nem szólnak hozzám), hátra fordult Bettihez és Dórihoz és megkérdezte tőlük, hogy utálnak e. Persze azt mondták, hogy nem... Érdekes volt. Tehát, kiutálták Bettit (nagy hiba volt, mert mostanra egy stréber, nyávogó kiskirálylány vált belőle) aztán egyszer csak engem is. Megint. Szóval az IBSK feloszlott. Így hívtuk magunkat, - Igaz Barátnők Szuper Klubja. Hát igen, elég szánalmas, dehát, ez 5.ben volt. Dóri lett Zsófi legjobb barátnője, nekem ugye Zuzsi és Betti az osztály bolyongó alakjainak népes táborát gyarapította. Néha odacsapódott valakikhez, de Dana mellett találta meg a biztos barátság lehetőségét. (Dana, Mariann és Zsuzsa voltak együtt, Betti befurakodott, mostanra Mariannt utálták ki. Mit ne mondjak, szánalmas...) Közben pedig enyhült a viszonyom Zsófival. Olyannyira, hogy 6.ban azt hittem helyre állnak a dolgok, aztán mégse. És azóta hol ilyen, hol olyan a kapcsolatunk. Néha utáljuk egymást, néha tök jó barátnők vagyunk, alkalmanként pedig semmi. Akartam írni a múlt hétről. Pénteken lementünk Dunakilitibe wellness hotelbe. Nem részletezném, csak annyi, hogy vasárnapig voltunk. Úsztam, jacuzziztam, szaunáztam, kajakoztunk, bicilkiztünk amikor is elkapott a vihar, elég durva volt, de ezt se részletezem, zabáltunk nagyokat, meg napoztam és leégtem. Ja és nagybátyám ruhástól dobott be vízbe... Eléggé meglepődtem. Meg fociztunk és nyert a csapatom. És rájöttem, hogy nagyon jó kapus vagyok. Nem tudom miért törtem magam mindig csatársággal, mikor el nem tudom találni a labdát.:P Azt hiszem ezek voltak a főbb dolgok. Ja, és ott is volt egy csomó bogár szombat este. Kint ettünk teraszon és a fényre odasereglett egy csomó kis izé. Egyszerűen félek tőlük. Gyorsan megettem a kis grill kajámat ami isteni volt, aztán elmenekültem fogócskázni Alexel meg Gyurival. Aztán forma1esest játszottunk. Beültünk napágyakba...Máté külön, én Alexel az ölemben és Gyurci is külön. Sok értelme nem volt. És, mint az az évzárón kiderült, Szókontor véégre nyugdíjba megy!!!Mondjuk ezt korábban is megtehette volna. Mondjuk amikor mi jöttünk a suliba. Varással, kötéssel, cipő pucolással meg főzéssel gyötört minket.:P Bezzeg az á-soknak a Dunkel volt... Aki csapnivaló föci tanár, de Szókontornál nem lehet rosszabb életvitel tanár. Egyébként hasznos dolgokat tanultunk. Tudunk lecsót főzni, lecsó alapu krumpli főzeléket, lecsó alapú paprikás krumplit ja és nem elfelejteni a sózott madár tejet sem. Izgis dolgokat ettünk... Bár a menzához képest semmik nem voltak. És a lényeg, a TP elmegy a suliból!!! Életem egyik legszebb pillanata volt mikor elolvastam Viri sms-ét. Van hogy mindent rosszul tűrsz, van hogy tényleg balsors űz... Ez is Oltáriból van. Annyira nagyon jó!!! Jó ez a nyár. Alszok, eszek, tvzek és gépezek. Meg olvasok. Jelenleg Louisa May Alcott-tól a Kisasszonyok-at. Jó nagyon. Olvasgattam ma fórumot, mindenki áradozott a Zsuzsi Attis RJről engem meg sárgít az irigység. Jelenleg semmit nem akarok jobban, mint egy Attis Zsuzsis RJét. Ámbár nem is igen van amire most vágyhatnék. Csak olyanok amik túl múlóak ahhoz, hogy tényleg nagyon vágyjak rájuk. A színházi élményeimre viszont kivétel nélkül emlékszem. Bármennyi idő telt is el egy egy óta. Veled élem majd az életem... Énekli Matt. Hát, Attilával én is élném az életem.:P Igazságtalannak érzem a sorsot amiért csak egy van belőle. És ahhoz se nagyon van/lesz közöm.:P Ez elég rossz...:P Jobb nem gondolkodni ilyeneken. Amellett, hogy nincs külön bejáratú Dolhai Attilám, boldog vagyok. Ez a lényeg.:))))

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr69107313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása