Háát, tegnap vége lett a Vad angyalnak. Én meg fanatikusa vagyok, annak is. Teljesen letaglózott, hogy vége. Annyira beépült az életembe, és olyan jó volt kicsit elfeledkezni magamról meg a problémáimról. Sajátjaim helyett Mili és Ivó gondjaira koncentráltam abban az egy órában. Szóval imádtam. És most írtam a story tv-nek, hogy tegyék későbbre, ugyanis jövőhéten elölről kezdik, csakhogy 2kor. Nekem meg akkor még suli lesz, hisz még 8. óráink is lesznek. Gábor is ír.:D Tiszta hülye vagyok. Meg ő is, mert képes volt ezt felajánlani nekem. Na mind1.:D Most egy ideig reménykedhetek. Egyébként ma Kálmánéknál voltunk, Anna egyre cukibb.:D Jó volt. Alex és Gyuri úgy 1 órára eltűntek a pincében... Házvevőset játszottak, vettek házat és azt be kellett rendezni. De mi ezt utólag tudtuk meg, addig latolgattuk annak esélyeit, hogy csókolózhatnak e. Meg amikor feljöttek Gyuri szögdécselt, erre Kálmán megjegyezte, hogy gyanúsan happy.:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr45127247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása