kolibrilina 2007.09.27. 20:13

No feeling

Valahogy egyre kevésbé van kedvem blogot írni. Mondjuk a naplómat is elhanyagolom mostanság. Talán azért van, mert jól vagyok. Teljes a harmónia bennem. Legalábbis majdnem... Abszolút jó minden, hat 5ösöm van, ami nem rossz, tekintve, hogy tavaly első hónap után csupán négy 1esem volt... Barátok terén minden stimmel, Gergővel is kibékültem. Aminek örülök, bár az utóbbi időben nem túlzottan számított már nekem, hogy milyen a viszonyunk. De így mégiscsak jobb.:) Szerelem téren semmi... Nem is érdekel most túlzottan. Majd meglátjuk mi lesz még később... Most meg vagyok pasi nélkül. Csak hülyülni akarok barátokkal, élvezni az életet, és ennyi. Egyedül Máté zavar be felhőtlen boldogságomba.Nagyon nehéz elviselni... De ez van... Jobb ha nem írok róla. Nem hergelem magam fölöslegesen. Jobb ha egyáltalán nem is gondolok a létezésére. Van egy csomó tervem, kíváncsi vagyokrá, hogy mennyit fogok megvalósítani.

Elvileg kedden tallok Pattival. Érdekes lesz. 1 éve nem találkoztunk. Úgy érzem, hogy nem ismerem. Nagyon nem. Néztem tegnap ismerőseimet iwiwen, olvastam bemutatkozó szövegét, néztem a képeit, és olyan idegen volt.:S De hát, mind1. Elmúlt, végülis. Furcsa, hogy amikor valami bajom van, annyit tudok írni, ilyenkor meg, ha semleges a hangulatom, mint most, szinte semmi. Bár az utóbbi idő terméketlensége nem jelenti azt, hogy felhagyok az írogatással.:) Verseket pl írok, szerintem jók, főleg mondjuk összehasonlítva 6.-ban írtakkal... De anélkül is jók. És nem csak szerintem.:) Még a végén költő leszek. Igazából fogalmam sincs, hogy mi leszek. De azt hiszem, hogy akármivel is fogok foglalkozni, az írás bele fog férni az életembe. :) Nincs mit írjak.:S Zsuzsi átjön holnap. Izgi.:D Majd gitározunk.:) Meg énekelünk. Jó lesz.

Gondolkozom, hogy jövőre milyen nyelvet vegyek fel. Franciát vagy németet. Igazából gőzöm sincs. 5.ben még biztos voltam benne, hogy franciát. Tavaly elbizonytalanodtam. Francia nem rossz nyelv, ha nem a P. Zs-t kapjuk tanárnak. De a német mindenképpen hasznosabb. Tekintve hogy minimális rá az esély, hogy Svájcba vagy Franciaországba költözzek. Egyik sem vonz. Ausztria annál inkább. Összegyűjtöm a helyeket ahol laknék.:)

Olaszország

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spanyolország

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ausztria

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

New York

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kuba

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És az egyetlen hely Magyarországon ahol élni tudnék, és ez nem Pest, ahol élnem kell:
Szeged

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát, most ennyi.:) Thaiföldön, Ausztráliában valahol, Indiában és Egyiptomban tudnék még élni.:) Meg hát Amerika sok más része is jöhet. De a fent feltüntetettek a favoritok. Nyelveket meg ezeket akarom megtanulni: angol, spanyol, olasz, portugál, német v. francia. De valószínűbb a német. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr51178989

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: como emagrecer depois dos 40 2018.02.08. 00:48:03

Sears scratch and dent lawrenceville paears scrat - wyikusd

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása