kolibrilina 2007.10.05. 22:49

Too lost in you

You look into my eyes
I go out of my mind
I can't see anything
cause this love's got me blind
I can't help myself
I can't break the spell
I can't even try

I'm in over my head
You got under my skin
I got no strengh at all
In the state that I'm in

And my knees are weak
And my mouth can't speak
Fell too far this time

(chorus):
Baby, I'm too lost in you
Caught in you
Lost in everything about you
So deep, I can't sleep
I can't think
I just think about the things that you do (you do)
I'm too lost in you
(Too lost you)

Well you whispered to me
And I shiver inside
You undo me and move me
In ways undefined
And you're all I see
And you're all I need
Help me baby (help me baby)
Help me baby (help me now)

Cos I'm slipping away
Like the sand to the tide
Flowing into your arms
Falling into your eyes
If you get too near
I might disappear
I might lose my mind

(Chorus)

I'm going in crazy in love for you baby
(I can't eat and I can't sleep)
I'm going down like a stone in the sea
Yeah, no one can rescue me
(No one can rescue me)

Oooh my baby (my baby)
Oooh baby, babyyy

(Chorus)

I'm lost in you, I'm lost in you
I'm lost in everything about you
So deep (so deep), I can't sleep
I can't think
I just think about the things that you do (you do)
I'm too lost in you (too lost in you)

 

Túlzottan elvesztem benned

Nézz a szemembe
Elvesztem az eszem
Nem látok semmit
Mert ez a szerelem megvakít
Nem tudok segíteni magamon
Nem tudom széttörni a bűbájt
Nem tudom simán megpróbálni

Ez meghaladja az erőmet
Ott vagy a bőröm alatt
Nincs erőm mindenre
Az állapotban amiben vagyok

És a térdeim gyöngék
És a szám nem tud megszólalni
Kegyetlen a távoli idő

Refrén:
Baby, túlzottan elvesztem benned
Beléd gabalyodtam
Mindent elvesztettem rólad
Képtelen vagyok mélyen aludni
Nem tudok gondolkodni
Csak azokon gondolkozom, amiket te tudsz (te tudod)
Én túlzottan elvesztem benned
(Túl elvesztem benned)

Ha súgsz nekem
És én a belsőmben megborzongok
Te lekapcsoltál és leléptél
A messzeségben meghatározhatatlan
Te vagy minden amit látok
Te vagy minden amire szükségem van
Segíts baby (segíts baby)
Segíts baby (segíts most nekem)

Mert tovább csúszok
Mint a homok a dagálytól
Az áramlattal a karjaidba
Bezuhanok a szemeidbe
Ha szorosan elkapsz
Az erőm cserbenhagy
Elvesztem az eszem

Refrén

Őrült szerelemmel neked esek
(Én nem tudok enni és nem tudok aludni)
Lemegyek mint a kő a tengerben
Igen, nincs aki megmenthetne
(Senki nem tud megmenteni)

Ooh, baby (ohh baby)
Ooh, baby, baby babyy

Refrén

Én elvesztem benned, elvesztem benned
Mindent elvesztettem rólad
Képtelen vagyok mélyen aludni
Nem tudok gondolkodni
Csak azokon gondolkozom, amiket tudsz (te tudod)
Én túlzottan elvesztem benned (túl elvesztem benned)

 

Hát, ezt is lefordítottam. Már akartam egy ideje, de most meg volt a feeling. Elég szabad fordítás, de nem baj. Magamhoz képest jól lefordítottam.

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr76187654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása