kolibrilina 2007.11.10. 13:14

Para

Holnap megyek a meghallgatásra... Tegnap kiválasztottuk Virivel a verset amit mondani fogok. Csoóri Sándor: Anyám fekete rózsa. De parázok nagyon. Miért is mentem bele... Ááá. Meg fogok halni.

Nem megyek Annához, bár már meggyógyultam, azt hiszem lappang még bennem a nátha. Jobb ha nem fertőzöm meg. Azért szar, mert nagyon akartam menni. Kis tündérhez. Áhh. Jellemző...

Elmentünk anyával venni Kingának meg Blankának ajándékot, mert most lesz a szülinapjuk. Én meg vettem piros körömlakkot meg virágos köröm matricákat. Nagyon jók!! Anyától meg kaptam egy tök jó felsőt.:)

Gábor meg ááá. Betti meg Niki. És uhh. Behalok. Komolyan... Niki ééértelmes. Betti meg. Egy hülye picsa akkor is. Nem értem. Naggyon nem. Hátam közepére nem kívánom egyiket sem, ő meg megakarja ismerni Bettit. Mert Nikit ugye ismeri... Paff vagyok. Ha tegnap nem húztam volna el Virivel, hogy nehogy befogjanak takarítani, akkor most nem lenne ez. Tutira. Áááá. Na jó, nem érdekel. Ha neki komolyan ez kell. Nem tudom valahogy megérteni azokat az embereket, akik mindenkivel jóban akarnak, jóban tudnak lenni. Miért kell ez? Na, elég.

Ki lett hozva a gép Mátétól, mert a gyerek bekattant. Most elmentek apuval Kókára. Gyuri is. Hála az égnek. Legalább egy kicsit nyugi van. Jövő hétre amúgy is még annyi szart kell tanuljak... Bár ahogy magamat ismerem, úgyse fogok. Tegnap am jó napom volt. Vicces volt. És megúsztam feleléseket, úgyhogy királyság. Ofőn orvosis csajszik tartottak kiselőadást a szív betegségekről, nagy szar volt, de amit a fiúk műveltek mellettem... :D Poén volt.

Jövő hétvégén együttélés lesz közösséggel. Jó lesz. Piálunk majd Csengével...:D Jajj, és szerdán megkapom a gitárom!!!!! Nagyon várom!:) Na, nincs mit írjak. Csáó

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr57224376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása