Meg az agyam. És émelygek... Arra a következtetésre jutottam, hogy egy mocsárban élek. Amiből nem lehet kimászni. Hiába akarok. Pontosabban, sokszor nem akarok, és szabad akaratomból süllyedek jobban és jobban, de ha azt hinném megállt ez a süllyedési folyamat, én sem akarok már mélyebbre kerülni, akkor jön valami, és lenyom. És hiába minden ellenállás. Nem is lehet tenni ellene... De mielőtt belemerülnék a témába, vidám dolgok. Vagyis dolog.

Tegnap buliztunk Kármennél. Kis buli volt, össz. én, Hancus, Kármen és Czakó. De azt kell mondjam, ez így pont jó volt. Qurva jól éreztem magam. Az elején lehúztunk úgy másfél liter bort, semmi nem volt. 4en ennyi nem sok. Kivéve a Czakónak.:D Nagyon aranyos volt részegen. Komolyan. Elmondott mindent amire kíváncsiak voltunk. Leginkább én. És így, hogy ezeket tudom, már más színben látok mindent ami köztünk volt, vagyis, hogy pontos legyek, nem volt. És megnyugodtam, mert sosem tartott rondának, és, hogy ha nem lett volna szerelmes, akkor szóba jöhettem volna. Ahhoz meg túl jó voltam/vagyok, hogy úgy, mint a Nikit, búfelejtőnek használjon. A beszólásai pedig falból- feszültség levezetés céljából voltak. És bocsánatot kért nagyon komolyan. Meg nagyon aranyos dolgokat mondott.:D Jó volt úgy látni valakit részegen, hogy én még nem voltam az. Aztán megittuk a bort és kellett venni újat, úgyhogy Kármen meg Hancus elmentek venni még egy üveggel meg hoztak hubit. Én addig a Czakó lelkét ápoltam.:D Nagyon megy nekem. Mondjuk tökéletesen megtudom érteni, mert én miatta ugyenebben a cipőben jártam, mint ő. Szinte. Csak vele nem bunkó, velem sokszor az volt. Teljesen feltárta a lekét, mondta, hogy senkinek nem mondta el még így. Hát ja. Senkivel nem volt még ilyen részeg.:D Aztán megvártuk míg kijózanodott, hogy felhívja annyát, hogy aludhasson ott. Jobb is, mert ha ilyen állapotban meglátta volna...XD Nagyon nagy volt, ahogy telefonált abszolút hülyeségeket beszélt, anyja meg elhitt mindent és ő maga mondta neki, hogy hallatszik, hogy nem ivott túl sokat. Ahham.:D LOL Aztán lerakta a telefont és olyat röhögött, előszobában. Jött így be az ajtón a szobába,de úgy, hogy itta a bort közbe az üvegből, mert ugye már lehetett... De azt a képet nem felejtem el.:D Kiültünk a konyhába meginni a hubit, az első pohár még jó volt, következőtől Kármennel kifeküdtünk. Szóval kis gyomor meg torok égés...:D Attól be is álltunk, mert utána még iszogattuk a bort és nagyon jó volt. Kihagytam, valahol ez elött cigiztünk, Czakó nem akart, értelmes ember. Én elszívtam egyet, de Hancus is bele bele szívott az enyémbe. Tud karikát fújni.:D Nekem nem ment.:P Meglepő. (Itthon jöttem rá, hogy nagyon cigi szagom van. Jó, hogy ahogy hazaértem anyám meg öcsém elmentek, mert színházba mennek)Táncikáltunk, meg piáltunk, aztán elfogyott a bor úgyhogy Hanna meg Kármen elmentek még 2 üvegért. Elvoltunk. Több nagy esemény nem volt. Felváltva msneztünk, amiből konkrétan nem sok van meg, hogy mi is volt benne, annyit tudok, hogy Pattival meg Gáborral beszéltem. És Gábor közölte, hogy rá fogok szokni a cigire. Pedig nagyon nem. Elvileg azok szoknak rá könnyen, akikben sok a feszültség, meg gondok sat. sat. Ebből a szempontból rá szokhatnék, mert nálam aztán van, de nem fogok, nem akarok, nem érzek rá vágyat. És most vagy egy hónapig semmiképpen nem bulizom és nem iszom és nem cigizem. Nagyon olyan érzésem van, hogy el rossz lányosodtam. Kármen szerint az este beszólása volt tőlem, hogy mondtam, hogy maradjunk itt holnapra is inni, ja de én holnap gyónok. Szóval ma. Ja igen. Hát, ez nem lesz benne. Nem csináltam semmi rosszat, vallási szempontból. Sőt, ápoltam egy szegény, szomorú, részeg lelket.:D Utólag visszagondolva, érdekes kis társaság lehettünk, de nem baj. Kellenek az ilyen élmények is.:) Azt is tudom, hogy a Czakó is msnezett Gáborral, és én mondtam neki h mit üzenek Gábornak, néhányszor, a gyerek meg igencsak másképp írta le. Ami miatt most majd magyarázkodhatok. Zseniális. Huhh, asszem nem vagyok még teljesen tiszta... Nagyon kábult vagyok. Az az érzésem, hogy ez látszik a fogalmazásmódomon. Ja,Hancus pasija is tiszteletét tette nálunk, hogy finoman és nőiesen fogalmazzak, egy igen hosszúra nyúlt wc-zés erejéig. Aztán az ajtóban smároltak, (ezt csak hallottuk) meg beszélgettek (nem kommentálnám). Amúgy, a pasi 20 éves. Hancusom 14. Czakó ezen igencsak kiakadt.:P:D Megtudtam továbbá, hogy mik történtek Gergővel az elmúlt napokban, sőt behatóbban megismertem azt a történetet, amikor is együtt volt Kármennel- most szívből remélem, nem téved erre senki akinek nem kéne... Meg még egy két érdekes történet, és ha belegondolok, én nem is vagyok semmi hozzájuk képest. Két kedves, piálós barátnőmhöz képest.:D De szeressük őket nagyon.:) Mindkettőjükkel jó inni is meg bulizni is. Igaz, Kármen a pia hatására egy idő után mindig depis lesz, de aztán összeszedi magát. Hát, tömören ennyi volt a tegnap- ma északám. Ja, és igen megnyugtató, senki nem hányt. Én se!! (Nem volt aki elbassza a hangulatom). Jajj, és még muszáj leírnom azt, hogy boldog vagyok attól, hogy tudom mi is volt a Czakóban, és attól is, hogy én nyugodtan tudtam végig hallgatni. Mert 1000% mostmár, hogy semmi plusz nincs bennem. Ennyi volt. Mondjuk, fél éve biztos vagyok benne, de mindig bennem volt, hogy mi van, ha megint csak azt hiszem. De nem.:) Ez azért pozitív, minden más szar dolog mellett.

Oké. Hát erre is rá kell térni... Nem csak poénos, meglepő, hasonló dolgokat tudtam meg a bulin. A Czakó a legjobb barátja Virágnak. Így természetes, hogy ő is ismeri a storyt. Szóval, Virág szerint, jobb, hogy vége, mert neki annyira betett, hogy én ilyen züllött vagyok- ld. szilveszter. Ühümm. Ennyi miatt véget vetni egy barátságnak?? Ja, és ami még szebb, mégjobban megfogott, hogy neki sok volt a lelkizésünk, neki szórakozás kell. Mondjuk, erre az utóbbi napokban magam is rájöttem- a szórakozás részére, de a lelkizést sosem erőltettem. Állítólag szerette a nagy beszélgetéseinket... Ahhoz pedig hozzátartozik. És ami igencsak megdöbbentett, az az, hogy túl sokat voltam vele. Hogy szerinte nem kell mindig együtt lenni és ő nem bírja az ilyet. Szeretnék ebbe belekötni. Nem voltam mindig vele, ill. a társaságommal voltam, az emberekkel akik a haverjaim, ha már barátoknak nem is titulálom őket, mert nem érdemlik. Eredetileg is oda tartoztam... És alap, hogy velük is voltam. Másrészt meg, amikor pl. Czakóval volt, ő akarta, hogy én is ott legyek, előmozdítandó az egymásra találásunkat. És nem én nyafogtam olyanokon pl, hogy Gábor mellé ültem, Tibi mondta, hogy cseréljünk helyet és akkor Virág mellett ülhetek, én pedig nem akartam, és ő megsértődött. Meert? Ha neki nem kell mindig együtt lenni... Meg, írtam ide, valahova,hogy Gábor jobb barátom, mint ő. Ez is sértette. De ha neki nem kell szoros legjobb barátság, akkor ezzel mi a problémája? Nem szoros, van nála jobb barátom is.:P Más kérdés, hogy attól én őt ugyanúgy szerettem, csak Gábort max. jobban, amiben nem vagyok biztos, nem tudom, lényegtelen is. Nikitől megkapta a teret. Érdekes, qurvára nem volt boldog tőle. Niki csak néha volt vele, és akkor röhögtek. Meg volt a szórakozás. Akkor hogy lett a legjobb barátnőm?? Ezt utólag így látja? Vagy csak a Czakó értette félre a dolgokat. Amit kétlek. Szóval ezek a dolgok... Hát jó. Neki ez kellett. De nem úgy néz ki, mint aki olyan nagyon boldog, mikor egyedül tölti a szüneteket... És bár míg jöttem haza elhatároztam, hogy teljesen kiírok mindent, ide mégsem, mert annyira belegyalogolni a lelkébe nem akarok, mint tehetném. Úgyhogy Virággal ez a helyzet, erről ennyit. Nem is idegesítem magam tovább.

A másik problémám, ami aktuálisabb, jelentősebb, és nem tudom mibb, az Gáborhoz köthető. Írtam, hogy Czakó msnezett vele éjjel. Mi lefeküdtünk már, azután is. És nem tudom nagyon kihámozni abból amit mondott, hogy mi is van, de a lényeg, hogy 7. óra szerelmes belém, és ennyi. Ez a lényeg. És ha ez még mindig így van, akkor az nagyon, nagyon, nagyon nem jó. Senkinek. És a Czakó jelentősen be is kavart, most eleve magyarázkodhatok majd, mert részegen fecsegtem... Szilveszterkor ugyanis kicsit megzavarodtam érzelmileg... Iránta érzett érzelmileg. Na ez milyen jó mondat lett. Szóval sokat kellett gondolkoznom azon, hogy mi is van bennem. Meg szilveszterkor a pia, a beszólások, meg a felfokozott hangulat többet hoztak ki belőlem, és megemlítettem tegnap, hogy ha mondjuk akkor próbálkozott volna- egyértelmű, mire gondolok, gondolom, valószínűleg nem tiltakozok. Utólag mondjuk biztos bántam volna. Vagy nem.:P De azért maradok reális. De az szilveszter volt, olyan hangulat, olyan állapot. Aminek utóhatásai voltak, de aztán helyre tettem mindent. Nekem a legjobb barátom. Imádom, tényleg, nagyon, de csak és kizárólag barátként. És nagyon remélem, hogy a Czakó csak mondta amit mondott, vagy Gábor is be volt baszva, vagy valami mindenképpen, ami miatt kiderül, hogy kamu. Nem akarom bonyolítani az életem!!! Önző vagyok, tudom, de annyira nem. Mert gondolok arra is, hogy ha így van, az övé sem túl egyszerű. Szóval én tudtam, hogy volt ilyen, nem is egyszer. Nyáron, akkor név nélkül írta, de ha jól sejtem én voltam, hogy van valaki aki iránt gyakran fellángol. Hát valahogy így. Mondjuk az se jó, mert az gyakorlatilag már szar. Nah, egyre filozófikusabb vagyok. De azért gondoltam, hogy elmúlt. Persze ez irracionális gondolat, mert az ilyen nem múlik el csak úgy... De csak nem. Mert ha szerelmes belém, még mindig, akkor az megint mindent más szögbe helyez. Akkor én neki nem a legjobb barátja vagyok. Nem lehet külön választani a dolgokat. Ennyire. Nem tudom mit si akartam még ezzel kapcs. Attól is ideges vagyok, hogy ezt itt hamarabb el fogja olvasni, mint, hogy beszélhetnék vele. Jajj, ide írom, hogy ne felejtsem el, hogy Gergő miatt is akarok beszélni vele. Szóval itt elolvassa, nem tud velem egyből beszélni mert én ma nem tudom leszek e még, holnap minden esetre max este és kitudja majd miket gondol. Meg jó lenne tudni, hogy a Czakó fél részegen és fél kómásan miket írkált neki... Mindegy. Majd megmagyarázom. Egyrészt részeg voltam mikor beszéltem, másrészt a czakó is, harmadrészt meg csak, hogy kibasszon velem, másképp írt be mindent... Na, hát ez van. Lehet, mégsem olyan jó inni. Mert persze felold, meg így amúgy szerintem veszett jókat lehet beszélgetni, meg táncolni meg ilyenek, de az ember olyanokat is mond, amiket amúgy nem mondana. Nah megyek aludni vagy valami. Ma gyónok.:P Még arra is össze kell szedni a gondolataim. Mondjuk az agyamat se ártana. KO

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr92303063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása