Teljességgel boldog vagyok.:) Vannak mindenféle dolgok, sok olyan, amiről nem írok...:D De azért vannak. Itt a tavasz, ez engem határozottan kivirágoztat. Lélekben legalábbis.:) Elképesztő mennyire tud hatni a közérzetemre az időjárás. Nem véletlen, hogy mediterrán országba akarok költözni.:) Ének előtt álltunk az ablakban Zsuzsival, néztük a szabad embereket.:D Eszembe jutott, hogy utoljára 2 hete álltunk ott, és akkor milyen más érzéseim voltak, hangulatom... És időjárás, ugyanis akkor esett az eső. Aztán éneken vmikor mondta Zsófi, hogy még 32 perc, mondtam, hogy én benn nem maradok még annyit. Erre Zsuzsi elkezdett tanácsokat adni, hogy menjek ki mosdóba és lazítsak akkor.:D Hát, elmeséltem nekik a szombatom, aztán nem tudom min még röhögtem, a végén ki lettem küldve.PP És igazam lett, nem voltam benn még 32 percet.:D Eszembe sem jutott bekopogni és visszamenni.:D Aztán Zsófi kijött értem. Kár, hogy telóm az asztalomon maradt...:P:D Aztán voltak még mindenféle órák, arra emlékszem, hogy Zsuzsit baszogattam a tollammal a számban volt, mert kellett a pótcselekvés...:D De nem, nem szokok rá.:P Aztán hazajöttem, erkélyen tanulgattam, vagy olyasmi (holnap föci és biosz tz, bioszt 90%ra tudom, föci az...hehh), meg bámultam ki a fákra meg felhőkre. Van egy szomszédunk, valami 60 feletti bácsi, aki télen nyáron fut. És neki két évszak van, télen meg ősszel beöltözik, tavasszal és nyáron meg egy szál rövid gatyában fut.:P Néha még biciklin is látom. Tök durva, hogy ennyi idősen is így sportol, én meg 15 évesen arrébb menni a székkel lusta vagyok.:P:D Már csak az kéne, hogy meg is hízzak és meg lenne a bájos összhatás, ahogy ülök és folyok el. Bár az 53 kgommal nem vagyok veszélyeztetve.:D Aztán Mátéval sütöttünk kenyeret, amivel áldozni is szoktunk eukarisztián, hát csak enyhén lett nem olyan... Ragadt össze vissza, alig szedtük le a kezemről, végén már a konyha földjén fetrengtünk a röhögéstől. Aztán ott megvártuk míg mesült, de fujj.:D Nem csinálunk még 1x ilyet asszem. Tényleg, el ne felejtsek neki szólni, hogy holnap készülés fél 7től. Kár, hogy szenilis vagyok.:P

Leszedtem egy csomó reggie számot, qurva jó. Elakarok menni vmi rétre, szól a zene én meg lazulok... Go back to the hippies. Vagy vmi ilyesmi.:D Jaa és felakartam rakni még valamit, úgyhogy befejezem a bejegyzésem.:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr4445901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása