kolibrilina 2008.07.23. 18:57

Haggyuk

Írtam pár napja 1 postot, de nem akarta menteni, végül lementettem jegyzettömbbe, majd berakom ha másik gépen leszek. Szar a kedvem. (Idő...) Meg dilis vagyok tudom, de már megint elkezdtem nézni egy hülye sorozatot és a szerelmesek akiknek szurkolok szokásos módon szenvednek de nem fogok ilyen hülyeségeket részletezni, lényeg, hogy egy állat vagyok, hogy ilyeneken is kiakadok. A nagyobbik problémám Patti. Érzem, hogy megint elvesztem, ha eddig nem történt meg, hogy az újrakezdés ennyi volt. Ritkán beszélünk, akkor is semmiségekről, közben látom kiírásain, iwiw képein, hogy mennyire odavan az Andiért... Akire nyár előtt panaszkodott, meg biztosított róla, hogy jobban szeret, stb. Most kb magasról le vagyok szarva. Az az érzésem, hogy vége lesz. Ez van... Csak ez már megint fáj, most megint jönnek a hónapok amikor valaki miatt ki vagyok akadva... Miért hagynak el mindig az emberek? Lehet, hogy unalmas vagyok, vagy hülye, de rossz értelemben, vagy csak szerethetetlen, vagy nem tudom... És nem tudom... Én nem beszéltem neki Zsuzsiról, nem tudja, hogy velem volt Aradon... Mert nem akartam bántani, vagy fölöslegesen féltékennyé tenni, mert azért ez megvolt. Mert egyensúlyban akartam tartani a dolgokat... Így is megsértődött, mert nem hívtam Mai Casco Grand Prixre. Csak tudom, hogy soha, sehova nem jön el, amit előre leszervezünk, mert mindig van valami... Csak akkora vicc, hogy én tényleg nem istenítettem neki soha semelyik bnőmet, őt viszont nem zavarja, hogy én is látom ezeket a dolgokat... Alkalmasint nekem számol be arról, hogy mit csinálnak... Most igeliturgiára kéne mennem, de kb annyi kedvem van, mintha fogat húzatni mennék... Nem tudom, hogy emegyek e...

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr12582221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása