Arra gondoltam, hogy rég nem csináltam semmi "hasznosat", úgyhogy most lefordítok egy számot. Szabadon.:P Jobb nem elolvasni, magam szórakoztatására csinálom. + Britney lesz, és hát őt elég kevesen szeretik manapság. Én viszont még mindig szeretem a zenéjét, sőt a mostani albumáról is vannak jó számok (nem a Gimme more-ra gondolok:P), az pedig, hogy civilbe hogyan viselkedik egyáltalán nem rám tartozik. Évekig példaképem volt, ott voltam a koncertjén, szóval volt idő amikor foglalkoztatott az is. Időközben meg már zenén kívül nem érdekel, és eleve rájöttem, hogy a hülye emberek érdeklődése iránta, tette tönkre. Nem fogom megérteni sosem azt a hülyeséget, hogy ahhoz, hogy énekes- színész lehess, ahhoz hozzá tartozik az is, hogy a magánélet megszűnjön. Merthogy ezt vállalják akik ilyen pályára lépnek. De ez óriási baromság szerintem.... Mindegy, ezt nem fogom most fejtegetni, meg az is lehet, hogy régebben már tettem.

Britney Spears
Everytime

 

Notice me
Take my hand
Why are we
Strangers when
Our love is strong
Why carry on without me?

And everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you baby

I make believe
That you are here
It's the only way
I see clear
What have I done
You seem to move on easy

And everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you baby

I may have made it rain
Please forgive me
My weakness caused you pain
And this song is my sorry


At night I pray
That soon your face
Will fade away

And everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you baby

 

Mindig

Figyelmeztetsz
Megfogod a kezem
Miért mi?
Idegenek, mikor
A szerelmünk erős
Miért folytatod nélkülem?

És mindig megpróbálok repülni
Lezuhanok a szárnyaim nélkül
Olyan kicsinek érzem magam
Azt hiszem szükségem van rád baby
És mindig látlak az álmaimban
Látom az arcod, ez kísért engem
Azt hiszem szükségem van rád baby

Színlelem
Hogy itt vagy
Ez az egyetlen út
Tisztán látom
Ami történt
Úgy tűnik te könnyen tovább léptél

És mindig megpróbálok repülni
Lezuhanok a szárnyaim nélkül
Olyan kicsinek érzem magam
Azt hiszem szükségem van rád baby
És mindig látlak az álmaimban
Látom az arcod, ez kísért engem
Azt hiszem szükségem van rád baby

Talán esőt csináltam
Kérlek bocsáss meg
A gyengeségem okozta a fájdalmad
És ez a dal a bocsánatkérésem

Éjjel imádkozom
Hogy az arcod hamarosan
Megfakuljon

És mindig megpróbálok repülni
Lezuhanok a szárnyaim nélkül
Olyan kicsinek érzem magam
Azt hiszem szükségem van rád baby
És mindig látlak az álmaimban
Látom az arcod, ez kísért engem
Azt hiszem szükségem van rád baby

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr99584012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása