kolibrilina 2008.08.12. 00:50

XD

Ezt muszáj közinccsé tennem. Öcsém "bölcsessége". Ez nem ő, márminthogy semmi köze önmagához. Próbált nagyon okos és választékos lenni. Egyébként meg úgy látom új példaképet választott magának Kármen személyében. Tökéletesen az a stílus. és egy kis Gyurit is vélek felfedezni benne. Hehe. Meddig süllyedhet még...

Beszélgetés kezdete: 2008. augusztus 11.

(23:39) neoakivalasztott:szia.
(23:39) neoakivalasztott:modn mit kívánsz?
(23:39) Lawliet ®:Hello.
(23:39) Lawliet ®:Nővéred üzeni h nem tud írni neked mert rejtettben vagy
(23:40) neoakivalasztott:és mit vár tőlem?
(23:40) neoakivalasztott:elmondod hogy a Lawliet mit jelent?
(23:40) Lawliet ®:az egy név
(23:40) neoakivalasztott:a tiéd?
(23:40) Lawliet ®:nem
(23:41) Lawliet ®:miért?
(23:41) neoakivalasztott:érdeklődöm csupán
(23:41) neoakivalasztott:tudod, az információ, a tudás; hatalom
(23:42) Lawliet ®:és neked van tudásod?:É
(23:42) neoakivalasztott:egy kevés
(23:43) neoakivalasztott:kinek-kinek érdékes lehet, de a legtöbb embernek semmit nem  jelent
(23:43) neoakivalasztott:mi a neved?
(23:43) Lawliet ®:Gábor.
(23:43) Lawliet ®:De minek neked a nevem?
(23:43) neoakivalasztott:(honnan éreztem ezt?) melyik?
(23:44) Lawliet ®:Te nagyon bölcsnek képzeled magad:D
(23:44) neoakivalasztott:nem csak kicsit:P
(23:45) neoakivalasztott:igyekszem az új arcoknak bölcsként bemutatkozni:D
(23:46) Lawliet ®:Ez mind szép és jó, de amit csinálsz nem bölcsesség, hanem nagyképűség. És nem vagyok "új arc" mert semmi dolgom veled csak ennyit akartam.
(23:46) neoakivalasztott:értem.
(23:46) neoakivalasztott:amit a tudásomról írtam, az igaz.
(23:47) neoakivalasztott:ezen felül  nem értem mire célzol a nagyképűséggel
(23:47) neoakivalasztott:még mindég nem adtál választ, melyik gábor vagy,..
(23:47) neoakivalasztott:van belőled pár
(23:47) Lawliet ®:Bölcs ember, aki nem fitogtatja tudását, csak bölcs megjegyzéseket tesz. Nagyképű aki játsza a bölcset, de ugyanekkot semmit nem tud.
(23:47) Lawliet ®:Bakos Gábor vagyok. Így jobb?
(23:48) neoakivalasztott:ezek szerint te bölcs vagy ugye?
(23:48) neoakivalasztott:igen, így jobb
(23:48) Lawliet ®:Talán. Nálad bölcsebb nyugi:D
(23:49) neoakivalasztott:egy bölcs  nem beszél a bölcsességről, a környezetének a kisugárzásából, az egész lényéből kell éreznie. És nem néz más emberekre úgy, mint rivális bölcsekre.
(23:49) neoakivalasztott:Ezzel már be is muattad, hogy Betti újabb senki-je vagy.
(23:49) neoakivalasztott:üdvözletem
(23:51) Lawliet ®:Szerintem undorító a stílusod. És ezt idézted. Az nem bölcsesség. Betty pedig egyáltalán nem senki, és nem tudom, hogy mire vagy ilyen nagyra magadtól, amikor kissebb vagy nála, és kevesebbet is érsz.:D
(23:52) neoakivalasztott:nem,betti  nem senki. a senkit rád értette. tudod, az hogy ki mennyit ér, az nem a korától függ.
(23:52) neoakivalasztott:*értettem
(23:53) Lawliet ®:nem. De a bölcsesség korral és ésszel jár. Neked egyik sincs, ha ilyen stílusú vagy.
(23:53) neoakivalasztott:ha valami  nem tetszik, nem kell a társoságomat keresni.
(23:53) Lawliet ®:És jobb ha Betty senkije, mintha a te valakid vagyok:D
(23:53) Lawliet ®:Nem kerestem, szívességet tettem egy barátnak.
(23:53) neoakivalasztott:a stílus nekem pont megfelelő, és nem érint az, hogy betti különféle állatai mit m, és hogyan gondolnak róla
(23:54) neoakivalasztott:"És jobb ha Betty senkije, mintha a te valakid vagyok:D" igen, ebben egyetértünk. ha az én valakim lennél, már rég nevetváltoztattam volna, és Ausztráliában lennék a föld alá elbújva
(23:55) neoakivalasztott:de így nem kell ezt tennem, és nyugottan élhetem az életem itt, szeretett hazámban
(23:55) neoakivalasztott:és sajnállak téged, hogy ilyen kapcsolatban vagy bettivel
(23:56) Lawliet ®:Elvontnak érzed magad. Ennyi a bajod. Az, hogy te úgy gondolkodsz, hogy állat vagyok, már nem bölcsesség. A stílus amit képviselsz, az hülyeség. kicsi és hülye vagy.
(23:56) neoakivalasztott:nem úgy gondolok rád, a lényedre mint egy álat, a gondolkodásmódora értettem. "ösztönből mész"
(23:58) neoakivalasztott:rendben, kicsi vagyok és hülye, de te meg gyenge vagy ahhoz, hogy felálj, és hagyd a kicsit és hülyét évődni a saját hülyeségében. ez a te gyengeséged, és ettől senki nem ment meg. hiába vagy jóban bettivel, nem történik semmi. hioába szerzel ezer barátot, nem érsz majd vele senkit, met nem tudsz felállni.
(23:59) neoakivalasztott:és , nem érzem magam elvontnak. szeretném annak érezni magam, de tudom hogy nem vagyok az, ezért nem lehet. neked is be kéne látnod, ha valami  nemvagy, az hogy annak bvallod magad, nem tesz azzá
(23:59) Lawliet ®:Tudod miért veszekszem veled? Azért mert viccesnek találom. Már rég hagytalak volna. Csak vicces, hogy így el vagy szállva:D
(23:59) Lawliet ®:És mi nem vagyok?:D
(0:00) neoakivalasztott:igen? vicces ezt így hallani. ezért senki sem beszélget egy nem kívánt személlyel. ez is azt mutatja, mennyire nem vagy semmi, és milyen semmi vagy.  védekezel. bújkálsz, a vádak között
(0:02) Lawliet ®:Okos vagy nagyon. Nem tudom mi lesz veled a jövőben ha ilyen maradsz

(0:02) neoakivalasztott: élni fogok, és tudni fogom mi van körülöttem
(0:03) neoakivalasztott: ajánlanám neked is, hogy nyitott szemmelj nézz
(0:04) Lawliet ®: Te ezt a stílust másoktól ellesve rakod össze magadnak  Elég szánalmas. Csak hiszed, hogy a te így élsz, holott ez mások árnyéka. De te ezt nem értheted, mert csak hiszed hogy érted. Kicsi vagy te még mindenhez és azt hiszed felnőttél. Ajánlom, nyisd ki a szemed és nyitott szemmel élj, ahogy te mondanád.

Nem tudom melyik rész basz oda leginkább, amit most itt látok és szembe tűnt az a nyitott szemmel nézz... Édes öcsikém, jegyezd már meg, hogy nem nézni, hanem látni kell! Másik meg, hamár okosnak akartál tűnni, helyesírásra, központozásra és pontos gépelésre figyelhettél volna.:P Ennyi. (Lehet, hogy én vagyok a szánalmas, hogy ezt beteszem, de én akkor is jól szórakoztam rajta.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr45611621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása