kolibrilina 2008.09.08. 20:48

hehh

kissé rég voltam itt. Nem voltam ihletett állapotban.:P Voltam ma suliban.:D Nagy hír, mivel a múlt hetet kihagytam. Kificamítottam a bokám több, mint 1 hete és ennek köszönhető volt a dolog. Amúgy inkább suli, mint az, hogy 2 napig nem tudtam semmilyen szinten járni. Szóval bal lábon ugrálva közlekedtem.:P De a balesetis doki bácsi helyes volt, nézzük a jó oldalát.:D Most tehát lenne sok sok pótolni valóm, de elment a du.-om. Hála a 7 órának meg annak, hogy Zsuzsi feljött, hogy írogassak le dolgokat füzeteiből. 1 élmény volt. És még hasznos is lett volna, ha nem ragadunk le Paul Rudd-nál, majd nem kezdünk ASZR-t nézni (nem írom ki mi ez:D) és olvadozunk Sebastian Estebanez látványától.:P:D Vitathatatlanul hiba volt. Meg volt még 1 kis közjáték a mai napon ami megzavarta a lelki egyensúlyunk, hát iggen...:D Összességében nem volt rossz nap. Bár a lábam nagyon le lett terhelve. Meg szakadt az eső és tönkrement a hajam (hogy picsogjak is kicsit) meg ilyenek. Ja és most konstantáltam, hogy nincs fenn a neten A madarak (az az elmés Arisztophanész komédia) és ez kellene holnapra... Egyszerűbb lett volna a dolog, ha nem tegnap tudom meg, hogy kell. Ma meg fájt már a lábam könyvtárba menni. Nem olyan egyszerű ám az élet.:P Volt ezeken az izgis dolgokon kívül 1 egyedül töltött 7végém, ill. péntektől tegnap délig. F1re sikerült hazaérnie kis családomnak, úgyhogy tanúi lehettek, milyen lelki állapotba kerültem Palik ,,Kimi Raikkönenennek ezzel elszállt a világbajnoki címe" mondatának nyomán. De ez egy következő bekezdés. A hétvége mondhatom nagyon izgalmasan telt. A legnagyobb esemény F1en kívül a Megasztár 4 volt. Inkább nem mondok semmit azokról a tehetségtelen bolondokról akik képesek voltak jelentkezni... Kefír koncertre nem mehettem, úgyhogy ez igencsak letört. Aztáán.

Forma1. Nem tudom nem kommentálni. Amit Raikkönen az elején csinált, hihetetlenül szép volt. (Szebb, mint amit Massa itt nálunk, bár az is vitathatatlan volt, sajnáltam is nagyon, de azt hiszem ezt már írtam). A további körök pedig eseménytelenül zajlottak jóformán. Hamilton nem tudott mit csinálni, a csapata még hibázott is (taktikailag), úgyhogy ha nem szakad le az ég, esélye sem lett volna. (és akkor pár millió f1 rajongó most kissé más lelki állapotban lenne.) Massa teljesen lemaradt, neki végképp, de kényelmesen elautókázgatott a 3. helyen, és semmi beleszólása nem volt a futam alakulásába. Alonsonak örültem, dehát igen, ő híresen nagy esőmenő. Emelett akkor is jól vette a rajtot. Kovalainen vitt egy kis színt a dologba, bár meg is lett bűntetve (amit túlzottan nem értek, nem éreztem ott akkora dolgot... Ilyen rendszeresen előfordul.). Piquet, Vettel előzgetett, Bourdais (rem. így írják) is nagyon szépen ment 8most először:P). Aztán jött az eső. Kimi nem tud esőben menni. Ezt nem először láthattuk. Hamilton meg nagyon is, ezt is. Kimi kicsúszott, kiesett. (Itt törtem össz és még nagyon nagyon sokan, együtt az F2008assal) Hamilton 1. Massa 2. Heidfeld 3. Lett volna. Hamiltont 3. helyre rakták. Nem mondhatom, hogy könnyet hullajtok érte, de úgy gondolom, hogy a bűntetés nem egészen jó. Sőt, eléggé nem. Itt ha nem Kimi, ő érdemelte a győzelmet. Szabálytalan volt viszont és ez tény. persze ezt nem fogják elfogadni a McLaren és Hemóka drukkerek, de ez van. Valahogy az az érzésem, ha nem szabálytalankodott volna nehezebben, vagy nem is előzi meg Kimit. mert bár a finn rosszul megy esőben, ha ott nincs az a kavarás, szerintem nem szállt volna így el. És amit valahol ovastam, hogy 2-3szor váltott Hamilton irányt elötte ami szintén szabálytalan. (Amit nem tudtam.) Szóval kissé megint sportszerűtlen volt a nigger.  Nem akarom rákenni kimi kiesését, végülis ez mindegy is már. De az határozottan nem tetszik, hogy Massa kapta az első helyet. Mert megintcsak tökkéletesen jelentéktelen volt. Ezzel pedig forró fejű Hemóka szívott (hogy próbáljak nem beszélni csúnyán) és Kimi. Bár végülis, így neki kisebb a hátránya, és mivel az 1. helyért megy és nem a 2.ért, lényegtelen, hogy Massa hány ponttal rendelkezik. Max akkor fog számítani, ha a Ferrari végre felállítja a sorrendet. Egyébként, ebben a kérdésben nem Hamilton ellen, vagy Kimi mellett vagyok. Az egész Massának lett jó, és ez a + 4 pont világbajnoki címet jelenthet neki. És akkor is úgy érzem, hogy nem akkora pilóta, hogy a végén ő álljon legfölül. Hamilton már inkább, tehetségben, de ő még fiatal nagyon. És őt emberileg egyszerűen utálom. És nem azért, mert ellenség, vagy fekete vagy ilyenek. Indulásból nem volt bajom vele. Aztán amikor az első ,, nem is tudom, hogy lehetek ilyen fantasztikus" kijelentését meghallottam szimpátiának nyoma sem maradt. és ez csak fokozódot... Azonban, ha massa VB lesz nem szeretnék több segge alá tették Kiminek a VB-t dolgot hallani... Egyrészt neki réges régen érett már a dolog, másrészt az idény 2. felében nagyon nagyon jól ment, kizárólag az utolsó versenyen segítette Massa, bár úgy gondolom, az, hogy a saját tempóját, azt amire az autó is képes volt, autózta, az nem túl nagy cucc. Inkább a szerencsén múlott Kiminek, de annyi pech után ideje volt. Massának pedig ez egy nem megérdemelt győzelem volt. Ami meg még felháborított, hogy most előszedték, hogy Kimi sárga zászlónál előzött. Éss? A végkifejlet után nem teljesen mindegy? Előnye lett? Nem. Ő nem nyerte meg a versenyt, sőt 0zott. Ez szerintem elég bűntetés. (És jól tette, hogy így ment. Mert igazi bajnok. Bár megmosolyogtat, ha arra gondolok, akkor minek kell néha a középmezőnyben autóznia kb. tényleg álomittasan.:P Hát, bal, vagy jobb. szurkolok, hogy a továbbiakban csak jobb legyen. Láb.:)) Hamilton viszont megnyerte. Tehát nyílvánvalóan előnye lett. Ami így is úgy is így lett volna, mivel Kimi kiesett. Csak a módszereivel van gond. De azt hiszem tényleg jobb lett volna egy 10 rajthelyes bűntetés, legalább a békesség kedvéért. Mert most Kimi a rossz, meg a FIA Ferrari párti, stb. stb. Ami nem igaz. De ilyet egész múlt évben nem hallottunk (amikor ki kellett volna zárni őket úgy ahogy voltak- McLaren, vagy amikor annyiszor volt sportszerűtlen Hemóka, hogy megszámolni nem tudom 2 kezemen... Mert neki szabadott. Ő volt az új üdvöskéje Dennisnek. Úgyhogy persze.) persze most, mikor őket sújtják, akkor fú de korruptak. Ecetere... Meg próbálják Kimire kenni a sarat. Amiről meg jut eszembe, hogy ő szarik rá az egészre. Nem kommentál. Végülis, minek is? Megtette amit meg kellett, kiesett, innentől csak harcolni tud. Az, ha ő is elkezdi a sárdobálást úgysem segítene. De nem is olyan. Olvastam 2 ötletet, hogy lehetett volna 2 pontot elvenni Hamiltontól, ami fairabb lett volna, mert attól Massa nem kap +t. Vagy az a futam újra rendezését. Persze ez irreális, de talán mégis az lenne, lett volna a legjobb ha valami ilyet találnak ki. Mert így most Ferrari szemszögből jó a döntés, Massa szemszögből nagyon jó, Kimi szemszögből végülis tök mind1, bár én inkább mérges vagyok, McLaren- dühítő, Hamiltonéból meg inkább haggyuk. (Most ez rajongói szemszöges dolog volt. na de értelmes vagyok.:P) Ezen meg nincs mit csodálkozni. Amíg a sportban csapatok vagy egyének vagy és, küzdenek, addig mindig lesznek szurkoló táborok. és ennek így van értelme. Megértem a merci szurkolókat, én is ki lennék kelve magamból. s végülis ismerve magam, ugyanígy bűnbakokat keresnék. Bár nem tudom. remélem ennél már értelmesebb vagyok. Sok idő volt, míg megtanultam elfogadni az ellenséges tábort. Szóval iszonyatosan fel lehetett bőszíteni azzal, ha Kimit szidták, akárcsak fórumon olvastam ilyet, vagy osztályban okoskodtak. Mostmár inkább nem foglalkozom vele. Nyílván a másikat meg az irritálja, ha én szidom a niggert. Ez ilyen. Höhh, talán mégis okosabb lettem kicsivel.:P Még ha egy rakás összefüggéstelen dolgot is hordtam össze. Pontosabban, nem lett elég összeszedett az irományom. Nyílván, mert nagy érzelmeket váltottak ki belőlem a történtek. Az a lényeg, hogy mostmár inkább próbálom megértetni az álláspontom, ha meg nem megy, nem az én hibám. Azt gondolom (igen, nekem is nagy a képem, de az alázat is megvan), hogy elég sok korom körüli f1ért rajongó személynél többet tudok a dologról, bár ez még elenyésző. De maajd egyszer.:D Borzasztóan foglalkoztat minden oldala, és ez az előnyöm megvan azokkal szemben akik nézik és okoskodnak. Figyelj és tanulj.;) Jó én is mondom a magamét emellett, de én már csak ilyen vagyok. De, sokmindenről semmit nem tudok, ha ez vkit megnyugtat, akk már eljutott oda, hogy beképzelt pi.. vagyok. (Ami valahol igaz is, de ezt már elmondtam. Régebben. És senki ne kezdjen el gondolkozni, hogy akkor miért is utálom Hamiltont. Vagy az értelmesebbje igen ,és rájön. A dolgok között mindig van különbség. Vagy csak a szemszög kérdése ez is? ) Na, mielött belegabalyodnék teljesen, meg még több butaságot írnék befejezem.:) Megyek okosodni.:D (Bk:P de utána még tanulnom kell, so...)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr84654560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása