kolibrilina 2008.09.20. 15:40

7vége

csodálatos. Nem tudom miről írjak.:P Szar az idő, szar a kedvem, stb. Szép volt eltervezni, hogy kedvesebb leszek, szeretni fogom az embereket, stb stb, csak épp baromira nem megy. (Egy kis ideig azért hatott a reggae...) Ez nem én vagyok. Továbbra is gyűlölöm őket, szívem szerint elpusztítanám legalább a 3/4edét az emberiségnek. Talán a maradék tényleg érdemes arra, hogy éljen. A kedvesség meg pláne nem megy. Nálam ez valami rendellenesség... Bunkónak születtem, ez van. Nyílván van olyan akivel nem vagyok az. Meg olyan is, hogy az illető aki hozzám szól, jó napomat fogja ki és nem szedem le egybőla fejét.:P Na, pont ilyen nem volt a tegnap. Néha soknak is érzem magam... De ez van. Végülis tök mind1. Am. lehet egyszerűbb lenne magamat kiiktatni, annak még örülnének is néhányan.:P

Nézegetem a laptopokat, jövőhéten megkapom. Elvileg már tudom milyen lesz. Ennyi a pozitív a közeljövőben.:P A matek és német doga nem minősül jónak, sajna.:P Szóval tanulni is kellene, de kicsit sok más van ami leköti a figyelmem. Mind1, majd elmúlik. Nyáron.:P Az a baj, hogy újra és újra megbizonyosodom arról, hogy milyen hihetetlenül idióta vagyok. És szerencsétlen. Van, hogy azt hiszem, hogy megtanultam kikerülni a gödröket, lakatot tenni a számra, gondolkozni, stb, aztán kiderül, hogy nem. Nagyon nem... Jelenleg úgy érzem 1 esélyem van... Amit nem fogok itt közzé tenni.:P

Gondolkozom mit írjak még. Olvasok egy zseniális könyvet... Majd lehet, hogy idézek belőle. Vagy ha egyszer megcsinálom a könyvajánló dolgot, akkor berakom. Egyszer, talán. De lehet, hogy most, majd. Úgyis valami olyat akarok csinálni, ami tereli a figyelmem. Lehet, hogy festek majd. Vagy holnap. Tanulni kell... Meg rendet kellene rakni a szobámban. Meg az életemben...

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr57672846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása