kolibrilina 2008.10.21. 15:51

-

 Őszi szünet. Holnap már nem megyek be. És utazunk Aradra. Jó, hogy nem kell 12 napig néznem különböző emberek hülye fejét... És alhatok. Össze kell szednem magam, elmúlt a kezdeti lelkesedésem, fel kell töltődnöm. 

A nemzeti jó volt. Sok jó dolgot hallottam, sikerült kicsit visszazökkenni közösségbe, közelebb kerülni Istenhez, stb. Sárival megbeszéltük a feszültségeket, mire az Ágó úgy kezdett viselkedni, mintha legjobb barátnők lennénk, amin egy csöppet megdöbbentem, tekintve, hogy a lelkem 13 éves... Renivel nagyon jó volt 1 szobában, elég jól elvoltunk. Gáspárral is találkoztam, nagyon szeretem. Tudjuk.:P Nem tudom, hogy lett ilyen fontos. El fog menni missziózni és én ezen kibuktam. Mindegy. Zita is ott volt (nagykanizsai és zarándoklaton sokat beszélgettünk) és jó volt vele is találkozni. 

Barna tegnap rám írt, lényegében megbeszéltük a dolgokat. Igyekszem kedvesebb lenni. Együttélésén felismertem mindenféle hibáim, el is döntöttem, hogy jobb ember leszek, de persze ez elpárolgott amint beléptem az osztályba hétfőn... Toleránsabbnak kellene lenni. Teli vagyok negatív rezgéssel és érezhető rajtam az ellenségesség. Azon gondolkozom, hogy mikor váltam ilyenné. Ennyire ilyenné. Ez már túlzás. Hogy ennyire utálok mindent, ennyire sötéten látom a dolgokat, stb. Én nem ez vagyok. Sokkal jobban szeretem a bolond és vidám önmagam. Önámítás ugyan, de akkor is. Lehet, hogy pszichológushoz kellene mennem. Anyám szerint is.:P Voltam én vidám, dilis különc is... Miért lettem ilyen? Tudom, mikor kezdtem el besötétedni, postoltam ide is erről. De az egy dolog. A tavalyi évem lett volna ekkora hatással a személyiségemre? Egyszerűen nem értem. Nem akarok ilyen lenni. Teljesen elveszni a sötétségben. 

Elvettem a kedvem az írástól. Megyek. 2 hét múlva jövök. Kb.

Szólj hozzá!

Címkék: depis

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr92724815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása