kolibrilina 2008.11.08. 23:40

ÖÖÖ

Ömm. Most értem haza eukarisztiáról. Elég vicces volt, srác odajött hozzám vill megállóban, hogy nyitva van e még a burger. (honnan tudjam, nem járok ilyen egészségtelen helyekre), elment, megnézte, visszajött, felszállt villamosra. Mindegy, nem érdekes. Kiderült, hogy 1 utcával arrébb lakik. Ez sem túl érdekes.:P Megkérdezte, hogy buliból jövök e, mondtam, hogy templom féleség, és kamerázni kellett volna azt a döbbenetet.:D Megkérdezte, minek tanulok, ill. mi akarok lenni, mondom újságíró, és elkezdett azon gondolkozni, hogy jön ez össze a hittel. Emberek.. :P

Mostanság mondhatni béke honol csöpp lelkemben. Vagyis, nem vagyok olyan negatív. Egyébként kis zűrzavar van, nem ecsetelem. Majd egyszer vagy kiderül, vagy nem.:P A lényeg, hogy képes vagyok tanulni, boldognak lenni, na jó, inkább nyugodtnak, meg ilyenek. SZerdán elvileg megasztár klub koncertre megyek Pattival és az Andijával meg Eszterével. Szombaton meg buli. Vagy elmegyek együttélés átadásra. Utóbbit csak ha tolódik a buli. :P Plusz elterveztem, hogy vagy megyek a Szecsával táncolni, vagy vívni. Évike 7 évig vívott. Hátha örököltem valami tehetséget.:P (Tudom, hogy korban csúszva vagyok, de nem bajnok akarok lenni, csak hobby). Holnap meg sima együttélés, sok értelmét nem látom annak, hogy menjek, de mind1. Kati végre hazajött, ha mást nem, miatta. Ma már volt és annyira örülök neki.:) Hö, most jövök rá, azt hiszem nem is írtam még róla. Szóval, kinn volt fél évet Görögországban szakmai gyakorlaton. És nagyon hiányzott. De véégre.:) 

Meg kellene ennem a vacsim. Csak lusta vagyok.:P Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a zűrzavaromból.:P Nem tudom. Jellemző. De mindegy. Nem hagyom magam kibillenteni az egyensúlyomból.

Nincs több semmi. Szép magyarosan.:P Búcsúzom. Majd valamikor benézek és megpróbálok valami okosat írni, mint régen.:P Legalábbis megközelítőleg olyan értelmes emberre vallót, mint régen. 

(L)James Blunt(L)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolibrilina.blog.hu/api/trackback/id/tr71757925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása